• Helleuw.
    Ja daar ben ik dus vandaag even achter gekomen. Ik heb de hele week al een kut week achter de rug maar vandaag was toch wel het ergste van alles.
    Ik had met verslapen en werd dus pas om 7:40 wakker terwijl ik om 7:50 al op de fiets moet zitten naar school. Ik snel me make-up doen mijn kleren aan trekken en spullen en brood pakken (er was ook nog eens alleen maar vies drinken). Kortom ik deed alles zo snel dat ik er niet uit zag! (mijn wekker was niet afgegaan teriwjl hij wel aan stond)

    Toen kwam ik op school kwam ik erachter dat ik mijn wiskunde huiswerk die ik de dag ervoor had gemaakt op een los blaadje omdat ik mijn boeken was vergeten thuis had laten liggen en ik dus al twee stippen had en bij de 3e een uur terug moet komen. Ik kon het gelukkig snel overschrijven.
    Toen had ik voor Biologie heel goed geleerd tijden het S.O. wist ik niks meer ik was leeg.
    Toen waren we na het 4e uit en liep ik al een paar keer langs mijn crush. Ik bij het hek van de school wachten op mijn vriendinnen met wie ik fiets (we gingen eerst een dvd weg brengen)
    Terwijl ik dus stond te wachten liep mijn crush langs en kijkt hij me aan maar ik zag er echt kut uit die dag dus ja geweldig hem wou ik het liefst dus niet tegen komen.
    Zou ik met Barbara afspreken om wat na school te doen kan ze het hele weekend niet. (maar daar kon ze helaas niks aan doen)
    iemand ook wel eens zo kut dag gehad?
    x

    [ bericht aangepast op 11 sep 2009 - 21:14 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Och, dat is normaal op jouw leeftijd.
    En heb jij nu al SO's :o?


    Life is hard and then we die

    Dat is inderdaad heel kut.
    Nee, nog niet. Maar ik heb ook zo'n probleem met mijn wekker dat het geluid niet werkt. Vreselijk irritant.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Awh arm ding ;o Ik denk dat iedereen wel eens zo'n kutdagen/weken heeft :]

    Ik was ziek vandaag ;x

    dat was ook heel kut

    en ik heb dat heel vaak ;x
    -expert in verslapen-


    We can only learn to love by loving.

    PUKKELxDING schreef:
    Och, dat is normaal op jouw leeftijd.
    En heb jij nu al SO's :o?

    Ja volgende week heb ik er ook nog eens 3 en 2 repetities. -zucht-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Fighter schreef:
    Ik was ziek vandaag ;x

    dat was ook heel kut

    en ik heb dat heel vaak ;x
    -expert in verslapen-

    Awh beterschap hunny.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ja volgende week heb ik er ook nog eens 3 en 2 repetities. -zucht-
    Ik heb tegenwoordig toetsweken


    Life is hard and then we die

    Ik had juist een super leuwke dag! :3
    Ik was een half uur te laat samen met een vriendin omdat ze 2 keer de bus gemisd had x'D
    Toen bij de volgende bus kwam ik mijn crush tegen :3
    Daarna hebben we het eerste uur niks gedaan behalve buiten gezeten met een groepje uit de klas en mijn crush stond ook ergens op het plein :3 , toen kregen we te horen dat we alleen media hadden en daarna vrij waren...
    En ik heb mijn crush gewoon nog tig keer vandaag gezien en me vriendin zei dattie de hele tijd stond te kijken :3


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    Ik had juist een super leuwke dag! :3
    Ik was een half uur te laat samen met een vriendin omdat ze 2 keer de bus gemisd had x'D
    Toen bij de volgende bus kwam ik mijn crush tegen :3
    Daarna hebben we het eerste uur niks gedaan behalve buiten gezeten met een groepje uit de klas en mijn crush stond ook ergens op het plein :3 , toen kregen we te horen dat we alleen media hadden en daarna vrij waren...
    En ik heb mijn crush gewoon nog tig keer vandaag gezien en me vriendin zei dattie de hele tijd stond te kijken :3

    Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad dat is het betere werk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En ik heb me bjina de hele dag misselijk gevoeld omdat die leerkracht van LO me te lang liet lopen en ik niet mocht stoppen, komaan, LO de eerste 2 uren dan nog wel > <


    Some people make the world special just by being in it

    Vreselijk
    Kan het nog erger
    Soms gebeuren die dinge gewoon, ookal is het nog zo kut


    Have Faith

    Murphy's Law :[


    No growth of the heart is ever a waste

    Aishiteru schreef:
    Vreselijk
    Kan het nog erger
    Soms gebeuren die dinge gewoon, ookal is het nog zo kut

    Ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    PUKKELxDING schreef:
    Och, dat is normaal op jouw leeftijd.
    En heb jij nu al SO's :o?


    Ik zit in de eerste, net een paar weken en heb nou al 3 SO's opgekregen.
    Of 4 zelfs.
    Voor Frans, Biologie, Geschiedenis, en Nederlands. Maar het is echt makkelijk. B)


    -

    Maar zo'n kutweek is ook echt wel kut, heb het ook weleens. En als ik op moet schieten dan vergeet ik vanalles, gaat ook alles fout.
    Ik hoop voor je dat het volgende week beter gaat. <3


    -