• •       G a m e      O f      T h r o n e s      •      A      N e w      B e g i n n i n g      •


    Na een enorme strijd die het land voerde jaren geleden, is het land herrezen uit zijn oude vervallen bestaan en is er nieuw leven opgebouwd. Een nieuwe generatie neemt het over van de oude en er zijn nu tijdelijke vredes contracten onderling getekend, om een groter gevaar tegen te gaan. Een nieuwe kracht aankomt achter de Muur vandaan. Niemand weet wat voor kracht dit is of wie het is. Er komen alleen vage berichten van de Muur met mensen die plotseling verdwijnen en terug komen met geen enkele herinnering van de twee maanden dat ze weg zijn geweest. Niemand weet wat hier echt aan de hand is en vele ruzies ontstaan tussen de families. Niemand wordt het met elkaar eens of ze wel of niet wat moeten doen. De familie op de Iron Throne, de familie Lannister, houdt zich verdacht op de achtergrond en laat weinig van zich horen als de andere families naar antwoord vragen. De andere families besluiten in opstand te komen en een nieuw proces van het kiezen van een koning/ koningin begint. Wie komt er nu op de Iron Throne? Heeft de familie Lannister misschien iets te maken met de verdwijningen bij de Muur?


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    Dat vind ik dus echt zo leuk aan dit, alles kan hier dus niks is raar :3


    Exactly :Y)
    Innerlijk en Uiterlijk van Reina is denk ik af, geschiedenis ga ik zo aan beginnen (:


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Exactly :Y)
    Innerlijk en Uiterlijk van Reina is denk ik af, geschiedenis ga ik zo aan beginnen (:


    Dit word echt leuk! Ik ben blij dat jullie mee doen!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik ga zo snel mogelijk verder met Carys! c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Moet mijn personage afstammen van een 'bekende' uit de serie? Want ik ben niet heel bekend met de Lannister familie. Alleen de basis (Cersei, Jaime, Tyrion, Tywin, Kevan, Joffrey, Myrcella, Tommen & Lancel) en dat zijn allemaal niet echt opties.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iwan schreef:
    Moet mijn personage afstammen van een 'bekende' uit de serie? Want ik ben niet heel bekend met de Lannister familie. Alleen de basis (Cersei, Jaime, Tyrion, Tywin, Kevan, Joffrey, Myrcella, Tommen & Lancel) en dat zijn allemaal niet echt opties.


    Het hoeven niet per se bekenden te zijn. Als je Cersei zou nemen, zou het nogal raar zijn, omdat het hier echt een stokoude vrouw is of al dood >.<
    Dus het maakt niet uit wie je neemt (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Het hoeven niet per se bekenden te zijn. Als je Cersei zou nemen, zou het nogal raar zijn, omdat het hier echt een stokoude vrouw is of al dood >.<
    Dus het maakt niet uit wie je neemt (:


    Ja en sowieso, Cersei = main character. Dat vind ik dan weer niets, want die hebben allemaal een verhaal. Heb liever ook een onbekende. Een aangetrouwde achterneef of zo, haha, snap je. Maar fijn dat dat niet hoeft!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iwan schreef:
    (...)

    Ja en sowieso, Cersei = main character. Dat vind ik dan weer niets, want die hebben allemaal een verhaal. Heb liever ook een onbekende. Een aangetrouwde achterneef of zo, haha, snap je. Maar fijn dat dat niet hoeft!


    Lancel had vgm nog twee broers en een zus. (Die twee broers waren in de serie originally vermoord door de bannermen van Robb Stark (Willem en Martin heten ze volgens mij?))


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Lancel had vgm nog twee broers en een zus. (Die twee broers waren in de serie originally vermoord door de bannermen van Robb Stark (Willem en Martin heten ze volgens mij?))


    In het boek leeft er èèn nog, geloof ik.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Voor degene die hun rol nog niet hebben ingeleverd, alsjeblieft graag zo snel mogelijk doen.. Als het niet snel gebeurd, ben ik misschien genoodzaakt de topic te sluiten als het dood loopt of niet eens begint


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Iwan schreef:
    (...)

    Ja en sowieso, Cersei = main character. Dat vind ik dan weer niets, want die hebben allemaal een verhaal. Heb liever ook een onbekende. Een aangetrouwde achterneef of zo, haha, snap je. Maar fijn dat dat niet hoeft!


    Oh lol. Ik had gekozen voor Jaime Lannister als vader..


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Meh, ik wil dat er meer mensen meedoen. :c Sowieso reageert de gene die ook een Stark heeft gereserveerd niet, dus daar kan ik ook geen rekening mee houden.
    Hm, kan Artos anders gefosterd zijn bij een andere familie? Dat hij daar op z'n tiende heen is gegaan of whatever, dat lijkt me wel interessant.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rickon schreef:
    Meh, ik wil dat er meer mensen meedoen. :c Sowieso reageert de gene die ook een Stark heeft gereserveerd niet, dus daar kan ik ook geen rekening mee houden.
    Hm, kan Artos anders gefosterd zijn bij een andere familie? Dat hij daar op z'n tiende heen is gegaan of whatever, dat lijkt me wel interessant.


    Tuurlijk kan dat!! Mehh ik heb zoveel inspiratie, maar als dit niet gaat lopen, kan ik dat nier kwijt Y-Y


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik was trouwens bezig met een post dat Reina net RIverrun binnenkomt maar dat Ramsay er ook bij is, is dat like een goed idee? :'D


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    Ik was trouwens bezig met een post dat Reina net RIverrun binnenkomt maar dat Ramsay er ook bij is, is dat like een goed idee? :'D


    Ohhh ja! Ik denk dat ik op Ryver ga reageren, sinds ze allebei in het Tyrell kasteel wonen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dan ga ik zo even posten :Y)


    how dare you speak of grace