Trikru schreef:
(...)
Er stond dus ineens een man of zo, want het is hier helemaal veranderd. We hebben nu twee drives en die wie onze bestelling nam stond in het tweede raam.
Maar gewoon het feit dat ze door je heen lullen is erg vervelend. Ik wil geen cola, ik wil ijsthee!
Maar even serieus, wij hebben elke keer bonje daar. Niet alleen bij dat meisje, maar met iedereen die de bestelling opneemt. Ze praten altijd door je heen en gunnen je geen tijd na te denken. Je raakt erdoor opgefokt en in de war en ugh. Leren ze geen geduld en respect te hebben?
Maar we gaan zo terug en onze woede uiten
I'm so ready for this!
Ik vind dat echt bizar. Ik werd altijd op het eerste raam gezet, omdat ik blijkbaar super leuk klink door die intercom of zo toen ik er werkte en het is echt super makkelijk. Gewoon "Goede morgen/middag/avond. Welkom bij McDonalds. Mag ik uw bestelling alstublieft?" en dan gaan mensen praten en klik je de bestelling rustig aan, terwijl je bij alles "hmm"'t, "ja"'t of whatever om aan te geven dat je ze hoort en aandacht hebt voor hun bestelling. Als ze stoppen met praten zeg je afhankelijk van de bestelling: "had u daar nog iets te drinken bij gewild" "had u daar nog (gratis) saus bij gewild" (gezien bij de nuggets gratis saus zit en sommige mensen dit niet weten) "Was dat uw hele bestelling?" "Was dat hem zo?" en als dat het dan blijkt te zijn "Oké, dan mag u ... euro afrekenen bij het eerste raam" En dan reken je af en ben je klaar :') Simple as that. En je moet altijd rustig en vriendelijk praten, bovendien zijn het geen klanten met gasten. Dat is iig wat er bij mij is ingeramd. Je hebt ook echt een schermpje waarop je de mensen kan zien, dus je kan ook echt gewoon zien of ze aan het overleggen zijn of aan het nadenken zijn als het goed is en meestal hoor je het ook wel.
Happy Birthday my Potter!