• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sableye schreef:
    (...)
    Arme jij. Ik heb serieus medelijden met je dat ze daar geen goede koffie hebben. En ik rook er maar iets van 5 per dag. Soms weleens minder, behalve als ik bij mijn moeder ben. Mijn moeder steekt er dan eentje aan en dan denk ik 'gezellig' en steekt ze mij aan met dat ik ga roken. En geloof me, mijn moeder rookt veel.


    Haha C:
    Ja, dat herken ik. Zelf ben ik ook echt een 'gezelschapsroker'. Ik rook meer als ik samen ben met mijn vriend ;3


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Haha C:
    Ja, dat herken ik. Zelf ben ik ook echt een 'gezelschapsroker'. Ik rook meer als ik samen ben met mijn vriend ;3

    Hier rookt niemand, behalve ik en bij mijn moeder zij dus en haar vriend, maar ze is een tijdje gestopt met roken (zegt ze). Het is ergens best wel vervelend dat gezelschapsroken :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trikru schreef:
    (...)

    Er stond dus ineens een man of zo, want het is hier helemaal veranderd. We hebben nu twee drives en die wie onze bestelling nam stond in het tweede raam.
    Maar gewoon het feit dat ze door je heen lullen is erg vervelend. Ik wil geen cola, ik wil ijsthee!
    Maar even serieus, wij hebben elke keer bonje daar. Niet alleen bij dat meisje, maar met iedereen die de bestelling opneemt. Ze praten altijd door je heen en gunnen je geen tijd na te denken. Je raakt erdoor opgefokt en in de war en ugh. Leren ze geen geduld en respect te hebben?

    Maar we gaan zo terug en onze woede uiten :3
    I'm so ready for this!


    Ik vind dat echt bizar. Ik werd altijd op het eerste raam gezet, omdat ik blijkbaar super leuk klink door die intercom of zo toen ik er werkte en het is echt super makkelijk. Gewoon "Goede morgen/middag/avond. Welkom bij McDonalds. Mag ik uw bestelling alstublieft?" en dan gaan mensen praten en klik je de bestelling rustig aan, terwijl je bij alles "hmm"'t, "ja"'t of whatever om aan te geven dat je ze hoort en aandacht hebt voor hun bestelling. Als ze stoppen met praten zeg je afhankelijk van de bestelling: "had u daar nog iets te drinken bij gewild" "had u daar nog (gratis) saus bij gewild" (gezien bij de nuggets gratis saus zit en sommige mensen dit niet weten) "Was dat uw hele bestelling?" "Was dat hem zo?" en als dat het dan blijkt te zijn "Oké, dan mag u ... euro afrekenen bij het eerste raam" En dan reken je af en ben je klaar :') Simple as that. En je moet altijd rustig en vriendelijk praten, bovendien zijn het geen klanten met gasten. Dat is iig wat er bij mij is ingeramd. Je hebt ook echt een schermpje waarop je de mensen kan zien, dus je kan ook echt gewoon zien of ze aan het overleggen zijn of aan het nadenken zijn als het goed is en meestal hoor je het ook wel.


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ik vind dat echt bizar. Ik werd altijd op het eerste raam gezet, omdat ik blijkbaar super leuk klink door die intercom of zo toen ik er werkte en het is echt super makkelijk. Gewoon "Goede morgen/middag/avond. Welkom bij McDonalds. Mag ik uw bestelling alstublieft?" en dan gaan mensen praten en klik je de bestelling rustig aan, terwijl je bij alles "hmm"'t, "ja"'t of whatever om aan te geven dat je ze hoort en aandacht hebt voor hun bestelling. Als ze stoppen met praten zeg je afhankelijk van de bestelling: "had u daar nog iets te drinken bij gewild" "had u daar nog (gratis) saus bij gewild" (gezien bij de nuggets gratis saus zit en sommige mensen dit niet weten) "Was dat uw hele bestelling?" "Was dat hem zo?" en als dat het dan blijkt te zijn "Oké, dan mag u ... euro afrekenen bij het eerste raam" En dan reken je af en ben je klaar :') Simple as that. En je moet altijd rustig en vriendelijk praten, bovendien zijn het geen klanten met gasten. Dat is iig wat er bij mij is ingeramd. Je hebt ook echt een schermpje waarop je de mensen kan zien, dus je kan ook echt gewoon zien of ze aan het overleggen zijn of aan het nadenken zijn als het goed is en meestal hoor je het ook wel.


    Woah, daar gaat het er zo, zoveel vriendelijker aan toe zeg! Het kan dus wel! Pff.
    Nou, hopelijk kunnen we wat regelen, want mijn pa heeft honger en er is geen eten in huis. Arme man.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo fucking misselijk..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    hele dag Uncharted = love

    Fouten maken is menselijk. Tenminste dat dacht ik altijd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sableye schreef:
    (...)
    Hetzelfde bij mij. Het is vervelend, maar ik haat het nog het meest dat mensen mij het ontbijt op gaan pushen. Ik weet toch zeker zelf wel wat beter is. Geen zin om te kotsen elke ochtend hoor.

    Nee precies, als het zo erg bij je is moet je zeker zelf bepalen wanneer je je ontbijt eet.

    Sableye schreef:
    (...)
    Hier rookt niemand, behalve ik en bij mijn moeder zij dus en haar vriend, maar ze is een tijdje gestopt met roken (zegt ze). Het is ergens best wel vervelend dat gezelschapsroken :'D


    Haha ja. Ik ben thuis de enige die rookt en de rest is er fel op tegen, ook niet altijd zo gezellig. Mijn moeder zit altijd van die nasty steken onder water te geven dat ik best wel kan stoppen en dergelijke, terwijl ze zelf vroeger ook heeft gerookt :W


    26 - 02 - '16

    The world believes it and I'm going crazy
    I cannot take any more
    I'm so glad that I'll never fit in
    That will never be me
    Outcasts and girls with ambition
    That's what I wanna see


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    Wat is dit :W


    26 - 02 - '16

    Ben eigenlijk een beetje klaar ja


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom moesten jullie die naam nou zeggen. Bedankt voor het verpesten van m'n humeur.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 19:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    Waarom moesten jullie die naam nou zeggen. Bedankt voor het verpesten van m'n humeur.


    Mijn ouders noemen ook wel eens de naam van een ex terwijl ze mijn vriend bedoelen. Nee, die gast heeft me ontiegelijk veel pijn gedaan en mag van mij branden in de hel. Het maakt me zo pissig serieus.


    26 - 02 - '16

    mijn contract is niet verlengd voor no good reason


    i put the fun in funeral