• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Trikru schreef:
    (...)

    Hoe komt dat? Te snelle stofwisseling? (Als je t niet wil zeggen maakt dat niet uit!)


    Een snelle stofwisseling is niet echt een ding waar je echt van afvalt. Behalve als je een stoornis aan je schildklier hebt.


    Your make-up is terrible

    Nou veel spanning, heb ik eindelijk akkoord gekregen!!
    Yeeeeh, na vier jaar vechten, krijg ik eindelijk gelijk...
    Opgelucht, echt wel!!


    “It is not despair, for despair is only for those who see the end beyond all doubt. We do not.”

    Audino schreef:
    (...)
    Niet kunnen eten in de ochtend is vreselijk. Daar heb ik ook last van. Vaak pas tegen een uur of 11 dat ik iets door mijn keel krijg.


    It is! D:

    Ik heb ochtenden gehad dat ik om 7:15 al moest ontbijten, vreselijk :/


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Haha ik ook; als ik wakker word is een sigaretje vaste prik, verder na iedere maaltijd en gewoon tussendoor eens haha C:

    Koffie drink ik zo nu en dan ook wel eens. Het ligt er alleen aan of het uit een koffiezetapparaat komt of niet, want Senseo koffie vind ik niet te zuipen ;x

    Ik ook niet! So we can shake hands. Dat smaakt echt zo 'gemaakt', als je snapt wat ik bedoel. Dat heeft niet de volle smaak als van een koffiezetapparaat zelf. Wij hebben hier ook alleen een koffiezetapparaat, dus daar ben ik blij om. Zoveel rook ik niet eigenlijk, maar wel altijd vast na het roken. Dat is echt lekker :x.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Audino schreef:
    (...)
    Niet kunnen eten in de ochtend is vreselijk. Daar heb ik ook last van. Vaak pas tegen een uur of 11 dat ik iets door mijn keel krijg.


    Ik heb hetzelfde, ik eet altijd pas iets in de eerste pauze van school of werk. Maar op zich is het geen slechte gewoonte, zolang je het later maar weer inhaalt. ;3


    Your make-up is terrible

    Audino schreef:
    (...)
    Niet kunnen eten in de ochtend is vreselijk. Daar heb ik ook last van. Vaak pas tegen een uur of 11 dat ik iets door mijn keel krijg.

    Hetzelfde bij mij. Het is vervelend, maar ik haat het nog het meest dat mensen mij het ontbijt op gaan pushen. Ik weet toch zeker zelf wel wat beter is. Geen zin om te kotsen elke ochtend hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sableye schreef:
    (...)
    Ik ook niet! So we can shake hands. Dat smaakt echt zo 'gemaakt', als je snapt wat ik bedoel. Dat heeft niet de volle smaak als van een koffiezetapparaat zelf. Wij hebben hier ook alleen een koffiezetapparaat, dus daar ben ik blij om. Zoveel rook ik niet eigenlijk, maar wel altijd vast na het roken. Dat is echt lekker :x.


    Ja, precies! Hier, in het vakantiehuis, is alleen Senseo meehhh.

    Bij mij verschilt het. Ik heb dagen dat ik per keer dat ik rook 2 sigaretten achter elkaar pak, waardoor ik er soms wel 12 rook op een dag. Andere dagen rook ik weinig en soms zelfs geen een :')


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Een snelle stofwisseling is niet echt een ding waar je echt van afvalt. Behalve als je een stoornis aan je schildklier hebt.

    Ja die bedoelde ik. Mijn hoofd is er niet bij vandaag. Ik zeg en schrijf alles verkeerd :')

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 17:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    The fluff did I just watch...


    Happy Birthday my Potter!

    STOP ALSJEBLIEEEFT MET AL DAT SCHREEUWEN

    ik begrijp dat jullie gezellig spelen met de knuffels (je bent veertien, het begint een tikje vreemd te worden) maar kan dat ook zónder al die gillende stemmetjes en groep vier grapjes? Alsjeblieft zeg


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wat een kuthoer van de Mc.D zeg. Lul dan niet zo door ons heen, dan had mijn vader nu ook te vreten. Dom, wijf! Ze laten je nooit uitpraten bij die intercom. We stonden daar bijna 3 minuten en nog heeft ze die nuggets van mij vader er niet ingedaan. LAAT MENSEN UITPRATEN en vraag niet meteen of er cola bij moet met frietsaus Mijn god. Dom wicht


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    Wat een kuthoer van de Mc.D zeg. Lul dan niet zo door ons heen, dan had mijn vader nu ook te vreten. Dom, wijf! Ze laten je nooit uitpraten bij die intercom. We stonden daar bijna 3 minuten en nog heeft ze die nuggets van mij vader er niet ingedaan. LAAT MENSEN UITPRATEN en vraag niet meteen of er cola bij moet met frietsaus Mijn god. Dom wicht


    Dat ze die nog op eerste raam zetten zeg. Het is like de makkelijkste chillste plek.


    Happy Birthday my Potter!

    Gisteren een bus Pringles, een blikje Redbull en een reep Caramac naar binnen gewerkt.
    Komt de dag erna thuis met een zak spekjes, 5 blikjes Redbull, een doosje kersen, een doosje blauwe bessen, een flesje cassis en zoute rijen :|


    "It means no worries, for the rest of your days"

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Dat ze die nog op eerste raam zetten zeg. Het is like de makkelijkste chillste plek.


    Er stond dus ineens een man of zo, want het is hier helemaal veranderd. We hebben nu twee drives en die wie onze bestelling nam stond in het tweede raam.
    Maar gewoon het feit dat ze door je heen lullen is erg vervelend. Ik wil geen cola, ik wil ijsthee!
    Maar even serieus, wij hebben elke keer bonje daar. Niet alleen bij dat meisje, maar met iedereen die de bestelling opneemt. Ze praten altijd door je heen en gunnen je geen tijd na te denken. Je raakt erdoor opgefokt en in de war en ugh. Leren ze geen geduld en respect te hebben?

    Maar we gaan zo terug en onze woede uiten :3
    I'm so ready for this!

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 18:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Ja, precies! Hier, in het vakantiehuis, is alleen Senseo meehhh.

    Bij mij verschilt het. Ik heb dagen dat ik per keer dat ik rook 2 sigaretten achter elkaar pak, waardoor ik er soms wel 12 rook op een dag. Andere dagen rook ik weinig en soms zelfs geen een :')

    Arme jij. Ik heb serieus medelijden met je dat ze daar geen goede koffie hebben. En ik rook er maar iets van 5 per dag. Soms weleens minder, behalve als ik bij mijn moeder ben. Mijn moeder steekt er dan eentje aan en dan denk ik 'gezellig' en steekt ze mij aan met dat ik ga roken. En geloof me, mijn moeder rookt veel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.