Weet je, het is prima dat je trouwt. Ik ben blij voor je, hoop dat ik zelf ook ooit ga trouwen, maar waar ik niet bij kan is dat je 20 jaar vriendschap weggooit en twee gezichten hebt. Tegen mij zeg je het een, tegen anderen het ander. Je ruilt mij in voor iemand waar je van zegt dat je niet weet wat je ermee aanmoet, maar vervolgens zie ik op Facebook hele andere dingen. Denk je nou echt dat ik fucking blind ben? Ik heb allang door dat je me gebruikt en doet alsof ik veel voor je beteken. Mijn deur staat altijd open, dat weet jij ook, maar toch moet ik er via Facebook achter komen als je het even niet meer weet. Ook zou het op zich een logische stap zijn om mij te benoemen tot getuige bij je bruiloft. Ik heb je door dik en dun gesteund, maar toch ruil je me in voor die zelfingenomen trut waarvan je tegen mij zegt dat je haar niet als getuigen zou kiezen doordat ze vreemdgaat en dat niet toegeeft aan haar vriend. Ik zou hier een potje om kunnen janken, maar je bent mijn tranen niet waard. Ik ga mijn deur dichtgooien. Je zoekt het maar uit met die overspelige kut die jij 'beste vriendin', 'sista' of welk kotsopwekkend iets dan ook noemt. Ik ben klaar met me laten gebruiken. Rot maar op!
[ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 22:35 ]
26 - 02 - '16