• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 16:57 ]

    Ik wil de woorden horen die van je zilveren tong komen rollen. Ik wil de klanken ontleden en ze één voor één weer terug in mijn oren stoppen, totdat ze betekenis hebben.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    I love him. (bloos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Geen idee wat ik hier nu weer van moet denken ...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als de rest ook terug schreef, want daar ben ik het meest excited over..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je bent zo saai.

    Zelfs een baksteen wordt zachter laten vallen. :') Fijn hoe snel ik alweer vergeten ben. For real, als ik niets meer hoor voordat ik naar Kroatië vertrek, dan ben ik er echt zoooooo klaar mee.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 22:16 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Je weet dat het triest begint te worden als je niet meer wil huilen over hoe zielig een scène is maar over hoe slecht je hem aan het schrijven bent

    doorbijten jip het maakt niet uit dat het bagger is doORSCHRIJVEN


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nou, dan niet toch. Ik heb het al tien keer aangeboden.


    Your make-up is terrible

    Ha-ha. Hoe friendzone je mensen? I suck at this, but I really need to clean up this messy mess.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Weet je, het is prima dat je trouwt. Ik ben blij voor je, hoop dat ik zelf ook ooit ga trouwen, maar waar ik niet bij kan is dat je 20 jaar vriendschap weggooit en twee gezichten hebt. Tegen mij zeg je het een, tegen anderen het ander. Je ruilt mij in voor iemand waar je van zegt dat je niet weet wat je ermee aanmoet, maar vervolgens zie ik op Facebook hele andere dingen. Denk je nou echt dat ik fucking blind ben? Ik heb allang door dat je me gebruikt en doet alsof ik veel voor je beteken. Mijn deur staat altijd open, dat weet jij ook, maar toch moet ik er via Facebook achter komen als je het even niet meer weet. Ook zou het op zich een logische stap zijn om mij te benoemen tot getuige bij je bruiloft. Ik heb je door dik en dun gesteund, maar toch ruil je me in voor die zelfingenomen trut waarvan je tegen mij zegt dat je haar niet als getuigen zou kiezen doordat ze vreemdgaat en dat niet toegeeft aan haar vriend. Ik zou hier een potje om kunnen janken, maar je bent mijn tranen niet waard. Ik ga mijn deur dichtgooien. Je zoekt het maar uit met die overspelige kut die jij 'beste vriendin', 'sista' of welk kotsopwekkend iets dan ook noemt. Ik ben klaar met me laten gebruiken. Rot maar op!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 22:35 ]


    26 - 02 - '16

    Rivailles schreef:
    Ha-ha. Hoe friendzone je mensen? I suck at this, but I really need to clean up this messy mess.


    Uit ervaring helpt overdreven girly doen heel erg, op dramaqueen niveau zegmaar. Succes!


    26 - 02 - '16

    Rivailles schreef:
    Ha-ha. Hoe friendzone je mensen? I suck at this, but I really need to clean up this messy mess.


    Je gedragen als het compleet tegenovergestelde waar je vriend(in) normaal op valt. Over veel andere love interests van jezelf babbelen zodat het overkomt alsof je diegene écht niet moet.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik leef niet meer voor jou! [Insert dramatische melodie]


    26 - 02 - '16

    Fenks both, daar heb ik wat aan ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh, I'm sorry. I forgot I only exist when you need something


    26 - 02 - '16