• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 16:57 ]

    Zusje en oma 'fluisteren' op de overloop waar ik wakker van word. Ik ga naar de wc en ze zijn stil, zeggen welterusten en lopen beide naar hun kamer. Dat was weer iets wat ik niet mocht horen blijkbaar. Ik wil het niet eens weten, want het ging sowieso over haar zwangerschap. Oh, hoe ik toch hoop dat het nog steeds mis gaat..

    En opeens heb ik er helemaal geen zin meer in. Oh oh.

    /geweldige avond en dan fiets je langs het huis van je ex en
    het is alweer een jaar geleden ruim
    en nu ben ik hier en jij helemaal daar
    en alsnog krijg je het voor elkaar om me van een brug te willen laten springen


    i put the fun in funeral

    Ik ga mijn hond nog het ergst missen. :')
    Oke nee dat is niet waar. Eerste keer dat m'n broer niet meer mee gaat, wat een leegte. :c

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 5:36 ]

    Dus zwarten gaan nu politieagenten vermoorden en ze willen dezelfde behandeling als blanken? Dat gaat ze op deze manier niet lukken. Dit werkt alleen averechts, just saying.

    En in Pakistan gaan we familieleden vermoorden omdat ze pro-vrouwen zijn. Wat een zielige wereld.
    Rest in peace Qandeel.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 10:47 ]

    Zucht. Ik kom er dus net achter dat deze laptop windows 10 heeft en nu is heel windows frozen... lekker dan. Nieuwe laptop, waae je hebt gezegd dat je w8.1 wilt, omdat w10 niet goed functioneert... krijg je alsnog w10. Ugh!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I feel awesome
    also my profile picture is literally a dog with an elephant suit I MEAN CMON

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 11:10 ]


    Heaven is a place that we all have

    puur om al die haat reageer ik er niet op.

    Nou lekker hoor. Kan geen shit doen meer op deze laptop!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lekker in het verleden blijven hangen, echt een aanrader en daar word je echt beter van ok

    Ja, ga maar weer samen weg, ouders. Gister was nou niet echt iets met z'n drieën te noemen, want het was een feest. Ik wil gewoon met z'n drieën ergens heen, samen, gezin weet je wel. We zijn met drie, ja. Fuck you...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik nu dan naar huis? Please?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Natuurlijk ga ik naar mijn kamer als hij uitgebreid over je buik zit te wrijven en weet ik veel wat. Dat hoef ik niet te zien. En ik hoef ook geen gesprekken te horen die ook maar iets met baby's en zwangerschappen te maken hebben. Doe dat lekker allemaal op je slaapkamer of ergens anders waar ik het niet hoef te horen en zien. Je weet dat ik het vervelend vind, maar waarom zou je ook om mij denken?

    [ugh]pls[/ugh]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 11:42 ]

    Godverdomme.
    Ga op iemand anders lopen zeiken.. je ziet toch dat ik niet met je wil praten. Doe dat dan ook niet. Leave me the fuk alone


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.