• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 16:57 ]

    Ik wil even iedereen bedanken die mij een berichtje hebben gestuurd sinds het nieuws van Turkije. Mijn familie en vrienden zijn veilig. Ik ben super blij en ook weer verdrietig. Blij dat de coup is mislukt, en verdrietig dat er zo veel onschuldige mensen om zijn gekomen.

    Ik kan nog steeds niet bevatten wat er allemaal is gebeurd. :')


    @ Mysticals: Sterkte!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kut buren.

    Ja natuurlijk word ik chagrijnig als mijn GLOEDNIEUWE laptop het niet doet. Voel je dan ook niet zo persoolijk aangevallen zeg. Jezus..
    Ik kan wel janken


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    alweer terug i see


    i put the fun in funeral

    I guess I actually failed life. Waarom ben ik zo ignorant en dom? * cries *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Meh. Kut periode. :< (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefrusteerd omdat maar 23 keer mensen naar mijn rollen zoek topic hebben gekeken.... Voel me nu echt een stalker. Ik ga zo naar Bigrivers... een klein festival.. Ik ben zo benieuwd wat voor rollen mijn topic zou binnen stromen... Ik moet niet zo stalkerig doen nou...... Luister FleetwoodMac op de platenspeler... De plaat is gestopt, ik ga Midnightoil opzetten.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Omg, ik heb systeemherstel kunnen doen.. hij doet het weer. Pff!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SHE DOESN'T KNOW WHAT SHE'S MISSING

    I'm just a teenage dirtbag, baby


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Klopt, people don't know

    Okay misschien heb ik toch wel trek. Nevermind.. Too sad to eat anyway en ik voel me nog steeds niet lekker.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ugh, ik wil van deze video een gif maken, maar ik kan de video niet downloaden en bewerken..

    Nythe schreef:
    Ugh, ik wil van deze video een gif maken, maar ik kan de video niet downloaden en bewerken..

    Klik
    Dat moet je dat mp3 even op mp4 zetten en dan kun je hem downloaden c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Klik
    Dat moet je dat mp3 even op mp4 zetten en dan kun je hem downloaden c:

    Dat werkte inderdaad. Ook voor niet youtube videos gelukkig.
    Helaas verpest giphy de hele video bij het uploaden.