• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 16:57 ]

    Ik ga instorten, en hard ook


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Animato schreef:
    (...)

    Leeeeeuk, veel plezier alvast! *O*

    Thaaaaaaaanks ^^

    Metamorphoses schreef:
    When you see vakantiefoto's and you wanna go back D:


    ik vind het leuk hoe je geen zin had om de moeite te doen om vakantiefoto's te vertalen


    i put the fun in funeral



    THEM MEMORIES


    Heaven is a place that we all have

    LAAT ME MET RUST! Ik bepaal zelf hoe koud ik mijn eten eet. Bedankt ik heb mijn mond verbrand.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 20:29 ]

    jaaaaA SORRY DAT IK HOU VAN CLICKER GAMES LAAT ME LEVEN SLET


    Heaven is a place that we all have

    Wanneer je geen eten of drinken aangeboden krijgt op een verjaardag, en de rest wel.

    // "ik ben 30 weken zwanger en wil niet meer naar buiten"
    Ga je aanstellen zeg. Je hebt het jezelf aangedaan hoor.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 21:41 ]

    Welkom thuis. Hallo oude patronen. Well, at least I've got a new bed hehehe c:

    Aerate schreef:



    THEM MEMORIES


    Dit heb ik al amper meegemaakt :")
    Voelt zich jong

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 21:44 ]

    Psyduck schreef:
    (...)

    Dit heb ik al amper meegemaakt :")
    Voelt zich jong


    HAHAHAAHAHA DIT WAS MIJN LEVEN WHATCHU TALKIN ABOUT :'D HEB JE DIT NOOIT GEBRUIKT? :'DD


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    (...)

    HAHAHAAHAHA DIT WAS MIJN LEVEN WHATCHU TALKIN ABOUT :'D HEB JE DIT NOOIT GEBRUIKT? :'DD


    Het is al iets van 3 jaar weg, en op het einde was er al bijna niemand meer, en kan nou niet echt zeggen dat ik zoveel achter de computer zat op de basisschool :p

    Psyduck schreef:
    (...)

    Dit heb ik al amper meegemaakt :")
    Voelt zich jong

    MSN!
    Ik gebruikte dat vanaf dat ik 8 was tot dat het stopte en skype werd. Omg. De herinneringen <3

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 21:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Laten we seizoen 1 Tokyo Ghoul afkijken c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het tweede hoofdstuk van mijn verhaal gaat echt hilarisch worden, lol. Hoe moet ik mijn lach gaan inhouden terwijl dat gaat gebeuren ;'). Waarom besloot ik het ook alweer een luisterboek te maken? ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn zusje is echt engeltje. Haalt drinken voor me en masseert mijn rug. Luv her.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )