• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 21:10 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Ik wist dat het iets met auto's was, thanks!

    np haha
    //
    Ik wil helemaal niet slapen maar de zin en fut wakker blijven is moeilijk te vinden. Ademen doet pijn en de gedachten killen me. Dromen zijn zoveel beter dan realiteit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ughhhh


    Heaven is a place that we all have

    I felt good today. It waa a good day. Until then.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vraag me af of ik ooit uit deze sleur zal geraken. Ugh. Ik heb in ieder geval oude muziek, dus dat is een pluspunt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Echt? Rot dan maar op.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is zo heet.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Bfbhsdj ik ben zo blij met mijn username. c:


    Caution first, always.

    Dit is niet wat ik nodig heb. DIT IS NIET WAT IK NODIG HEB GODVERDOEME. WAAROM BEN JE ZO'N LASTIG MENS. WAAROM KAN JE NIET VOOR ÉÉN KEER, VOOR ÉÉN KEER TOEGEVEN DAT JIJ HET BENT. Ik begrijp godverdomme waar mama van weggelopen is. En weet je wat? Het liefst van al zou ik nu gewoon weggaan, maar waar moet ik naartoe? Echt waar man, ik zit nog liever in het hol van de nacht op het Astridplein, ik verhuis nog liever naar Noord-Korea dan dat ik bij jou ben als je weer eens begint. GOD VER DOMME.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ugh ik krijg altijd zo'n last van mij zij als ik vast.


    Your make-up is terrible

    Stel je niet aan zeg. Leuk hè, dat onze relatie zo slecht is doordat je zwanger bent. Je moet er niet op rekenen dat ik er voor je zal zijn over 10 weken. Doe eerst maar eens aardiger tegen me.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 23:40 ]

    PLEUR EEN TYFUSEIND OP!
    Ik ben fucking enthousiast over pokemon go en alles wat jij kunt zeggen is dat het gevaarlijk is en dat er binnen een week de eerste dode valt. Ja en? Dat is die persoon zijn eigen schuld dan, omdat die niet oplet ja.
    Kun je wel zeggen dat je weet dat ik mijn regels ken in t verkeer en zo, maar het is niet leuk om te horen, want ik word er bang van. Je weet het wel weer te verpesten. GODVERDOMME.
    En niet snappen dat ik boos word en jank he. Neeuuj

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 0:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom lukt het niet om te schrijven, ugh.


    Your make-up is terrible



    Mijn leven vanaf nu


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Ik ben misschien hard en gemeen tegen je, maar daar heb ik alle reden toe omdat jij me nooit om advies vroeg toen je wist dat je zwanger was. Je hebt me daarmee diep teleurgesteld. Zusjes horen elkaar alles te kunnen vertellen. Nooit heb je tijd om iets met mij te doen, nu het nog kan, maar met anderen heb je de tijd van de wereld. Dan niet toch. Maar je hoeft zo ook niet te verwachten dat ik blij voor je ben, want ik vind je een grote slet en je lijkt sprekend op onze moeder. Nee, je hoeft echt geen steun van mij te verwachten als je kind er is. Ik ga niet oppassen. Wie zich brandt moet mooi op de blaren zitten.

    I know you' watchin.


    Don't walk. Run, you sheep, run.