• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 10:08 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ga gewoon een huis kopen met heel veel kamers en dan mogen jullie er allemaal eentje huren voor weinig geld.


    Your make-up is terrible

    Fuzzypants schreef:
    We should write a story about it or something en zombies oid erin verwerken. Gewoon van alles en nog wat. Ja, dat zou geweldig zijn.


    Haha, dat klinkt als een fantastisch idee, eigenlijk c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    We gaan gewoon een gigantisch huttenkasteel midden op de heide bouwen. We bouwen ons eigen wifi netwerk (wel beveiligd uiteraard, want anders wil iedereen mee - ook non-Q-peepz) en dan gaan we gewoon allemaal awkward zijn. Introverts being extraverted together of zoiets :W


    26 - 02 - '16

    Rivailles schreef:
    (...)

    Haha, dat klinkt als een fantastisch idee, eigenlijk c:


    Nu nog een titel, ideeën zat voor cover enz, maar ja titels zijn lastig voor mij eh


    26 - 02 - '16

    Waarom reageert niemand terug? Ik heb zo mijn best gedaan en ik wil mijn gedachten verzetten, verdomme.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fuzzypants schreef:
    We gaan gewoon een gigantisch huttenkasteel midden op de heide bouwen. We bouwen ons eigen wifi netwerk (wel beveiligd uiteraard, want anders wil iedereen mee - ook non-Q-peepz) en dan gaan we gewoon allemaal awkward zijn. Introverts being extraverted together of zoiets :W


    I'm not really an introvert so I can extravert you all.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Assassin schreef:
    Ik ga gewoon een huis kopen met heel veel kamers en dan mogen jullie er allemaal eentje huren voor weinig geld.

    (headbang)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Nu nog een titel, ideeën zat voor cover enz, maar ja titels zijn lastig voor mij eh


    The walking Quizletter :')
    Nee oke ik ben hier ook niet zo goed in haha

    &ik ben redelijk gestoord en ik kan extreem veel praten, dus ik help wel met jullie entertainen :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Aerate schreef:
    Welke eenzame Quizletter wil met mij ergens op een afgelegen eiland gaan wonen in een boomhut?

    Dat sla ik niet af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volgens het rooster heb ik vakantie, maar moet ik wel dinsdag nog stagelopen. How about no.

    Rivailles schreef:
    (...)

    The walking Quizletter :')
    Nee oke ik ben hier ook niet zo goed in haha

    &ik ben redelijk gestoord en ik kan extreem veel praten, dus ik help wel met jullie entertainen :Y)


    Ik luister een liedje en de titel is zo accurate: Somewhere only we know


    26 - 02 - '16

    Is het al weekend?


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Dikke middelvinger :')


    Ich liebe dich 27.12.23

    Uhm ja, ik kan het gewoon nergens vinden. Als ik per se een hoed nodig blijk te hebben, omdat ik een zonnesteek oploop, koop ik er daar wel één? Ik denk dat bij alles opruimen ivm mijn allergieën hij verdwenen is uit mijn kamer.


    Happy Birthday my Potter!

    Wampus schreef:
    (...)
    Dat sla ik niet af.


    Yaaaaaas.


    Heaven is a place that we all have