• Ja, ik heb het tegen mezelf. Half augustus heb ik herexamens, en daar wordt meestal een week of twee blok voor uitgetrokken. (Oké, in de kerstvakantie vier a vijf, en met de Paasvakantie erbij ook vier.) Maar ik had daar dus drie weken voor ingepland, te beginnen eind juli, als ik terug kom uit Parijs. (Ongeveer 25 juli, is dat die maandag? Dan ongeveer). Echter, ik bedacht me dat het handiger was om eerder te beginnen en dan een paar dagen per week te leren, zodat ik in augustus minder moet leren, of dieper op de stof kan ingaan.
    Aldus, ik heb maandag en dinsdag al de hele dag achter de boeken gezeten en deze morgen ook nog even. Toegegeven, het was niet de hele tijd, want mijn laptop stond in de buurt, maar ik heb wel mijn boeken opgedaan. En ik vond het nog niet eens erg lol. Hoe een grote nerd ben ik. :O Donderdag tm zondag moet ik werken, dus ik ga vanmiddag zeker weten iets anders doen, al moet ik het mezelf verplichten.
    Dus, dat is het verhaal over hoe een grote nerd ik ben. Oh ja, en op het werk zijn ze erachter gekomen hoe saai ik ben. Ik ben vegetarisch, drink geen alcohol en ga niet op stap. Dus toen hadden ze het erover om mij een jointje, een glas wijn en een broodje frikandel en mij dan mee te nemen op stap. Het gaat niet gebeuren, maar goed, haha. Zelfs in dat opzicht ben ik dus een dikke nerd. Nog maar niet te spreken over het feit dat ik net begonnen ben met het kijken van Pokémon.

    Dus, hoe groot is jouw nerd-factor? En in welke opzichten?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wow, ik vind het eigenlijk heel erg knap dat je er nu al aan begint! Het is in ieder geval heel slim bekeken. Mijn nerd-gehalte is ook vrij groot, denk ik. Ik rook niet, drink geen alcohol en ga niet uit, en daarbij moet je ook nog eens rekenen dat mijn favoriete bezigheden schrijven en anime kijken zijn :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Volgens mij snap je niet helemaal wat het begrip nerd zijn inhoud. Niet uitgaan, vegetarisch zijn en geen alcohol drinken betekent echt niet dat je een nerd bent, haha. :') En over dat leren: je bent gewoon extra gemotiveerd. :Y)


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    Volgens mij snap je niet helemaal wat het begrip nerd zijn inhoud. Niet uitgaan, vegetarisch zijn en geen alcohol drinken betekent echt niet dat je een nerd bent, haha. :') En over dat leren: je bent gewoon extra gemotiveerd. :Y)


    Ik weet maar al te goed wat een nerd inhoud. (bril) En nee dat niet uitgaan etc dat hoort en niet bij, maar het versterkt het wel extra tbh.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik weet maar al te goed wat een nerd inhoud. (bril) En nee dat niet uitgaan etc dat hoort en niet bij, maar het versterkt het wel extra tbh.


    Ik vind dat soort mensen meer de hippie/hipster kant opgaan dan nerd zijn, haha.

    Anyway, anders is mijn nerd factor heel klein. Ik drink graag, rook soms en ga af en toe uit. Ik leer wel graag, maar ik heb gewoon geen concentratie en raak altijd heel snel afgeleid.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 11:54 ]


    Your make-up is terrible

    Ik studeer statistiek, dat maakt mijn nerdfactor al enorm ;D
    Maar verder: ik houd van leren, gamen en lezen, maar ook heel erg van uitgaan. Over het algemeen vind ik mezelf wel een nerd, maar daar is niets mis mee :3


    I am an idiot, I move.

    Ik leer eigenlijk nergens voor. Voor mijn VMBO examen, 4 jaar geleden, had ik ook niet geleerd en was alles (behalve wiskunde want cijfers zijn kut en ik kan niet rekenen) voldoende c:
    Nu nog steeds zonder te leren allemaal voldoendes. Maar ik denk dat dat iets is dat je moet hebben.

    Boven al, veel succes !


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Veel succes alvast!

    Alhoewel ik wel alcohol drink en af en toe uitga is mijn nerd factor redelijk hoog. Zo kom ik net terug van het Berlin River camp waar ik o.a. mijn ideeën heb mogen presenteren in de Bundestag, met 2 parlementsleden erbij en daarnaast nog een kleine 100 man. En wordt ik alleen maar meer actief in deze wereld en vind ik het echt leuk.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one