• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 10:08 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh, Portugal.


    kindness is never a burden.

    Ik wil Jared Leto in de bios zien

    Fuzzypants schreef:
    Eenmaal trek je de conclusie; vriendschap is een illusie. :'c


    Correctie, ieder vorm van relaties ofzo :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Daveed schreef:
    Ugh, Portugal.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Rivailles schreef:
    (...)

    Correctie, ieder vorm van relaties ofzo :/


    20 jaar vriendschap betekent ook niets meer. Heb je het even moeilijk(er)? Whatever dat je al 20 jaar bevriend bent met ze, ze laten je kei en keihard vallen. Ik mag alleen maar dienen als praatpaal om zo nu en dan het hart te kunnen luchten, maar wederzijds? Ho maar. Ik beteken gewoon niks, nada, noppes. Hoe voelt het überhaupt om een beste vriendin te hebben? I wish I had one :'c


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    20 jaar vriendschap betekent ook niets meer. Heb je het even moeilijk(er)? Whatever dat je al 20 jaar bevriend bent met ze, ze laten je kei en keihard vallen. Ik mag alleen maar dienen als praatpaal om zo nu en dan het hart te kunnen luchten, maar wederzijds? Ho maar. Ik beteken gewoon niks, nada, noppes. Hoe voelt het überhaupt om een beste vriendin te hebben? I wish I had one :'c


    Same, lol. Zo gaat het altijd.

    En alle Quizlet cuties mogen wel bij mij komen wonen. Tijdelijk, dan.


    Your make-up is terrible


    Ich liebe dich 27.12.23

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    20 jaar vriendschap betekent ook niets meer. Heb je het even moeilijk(er)? Whatever dat je al 20 jaar bevriend bent met ze, ze laten je kei en keihard vallen. Ik mag alleen maar dienen als praatpaal om zo nu en dan het hart te kunnen luchten, maar wederzijds? Ho maar. Ik beteken gewoon niks, nada, noppes. Hoe voelt het überhaupt om een beste vriendin te hebben? I wish I had one :'c


    Ik vind het echt enorm sneu voor je dat iemand je zo hard heeft kunnen laten donderen. Ik krijg niet de indruk dat dat iets is wat je verdiend. In tegendeel. Je verdient een overdosis knuffels op moment.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Assassin schreef:
    (...)

    Same, lol. Zo gaat het altijd.

    En alle Quizlet cuties mogen wel bij mij komen wonen. Tijdelijk, dan.


    Ik wou dat ik some sort of bff thingy had. Met netflix/filmmarathons, janksessies, samen drinken, samen lachen, samen lol hebben, samen geheimen delen, pinky promise, alles. Mweh. Het bestaat gewoon niet of ik het ongelooflijk veel pech :C


    26 - 02 - '16

    Rivailles schreef:
    (...)

    Ik vind het echt enorm sneu voor je dat iemand je zo hard heeft kunnen laten donderen. Ik krijg niet de indruk dat dat iets is wat je verdiend. In tegendeel. Je verdient een overdosis knuffels op moment.


    ):
    Ach, ik zal het op een af andere manier wel verdient hebben of zo. Mensen in mijn omgeving zeggen altijd iets in de trant van 'God doet dit om je op de proef te stellen' of 'Karma'. Ugh. God haat me, of Karma zal me terugpakken voor alle verkeerde keuzes die ik in mijn leven gemaakt heb. ):


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Ik wou dat ik some sort of bff thingy had. Met netflix/filmmarathons, janksessies, samen drinken, samen lachen, samen lol hebben, samen geheimen delen, pinky promise, alles. Mweh. Het bestaat gewoon niet of ik het ongelooflijk veel pech :C


    Ugh, inderdaad. Ik heb het altijd geprobeerd, tho. Maar het loopt altijd uit op niks.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ugh, inderdaad. Ik heb het altijd geprobeerd, tho. Maar het loopt altijd uit op niks.


    En ik geef toe, ik ben niet altijd trouw met iedere dag appen en dergelijke, maar ik vind vriendschap wel heel belangrijk. Appen is mijn ding niet, maar dat wil niet zeggen dat ik geen vrienden wil zijn of iets. Waarom snapt niemand dat gewoon :c


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:
    (...)
    20 jaar vriendschap betekent ook niets meer. Heb je het even moeilijk(er)? Whatever dat je al 20 jaar bevriend bent met ze, ze laten je kei en keihard vallen. Ik mag alleen maar dienen als praatpaal om zo nu en dan het hart te kunnen luchten, maar wederzijds? Ho maar. Ik beteken gewoon niks, nada, noppes. Hoe voelt het überhaupt om een beste vriendin te hebben? I wish I had one :'c

    Dit zo hard. Alleen is het bij mij 11 jaar. :W


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dit zo hard. Alleen is het bij mij 11 jaar. :W


    Ik beat jullie met 23 jaar. 8D


    Your make-up is terrible

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    ):
    Ach, ik zal het op een af andere manier wel verdient hebben of zo. Mensen in mijn omgeving zeggen altijd iets in de trant van 'God doet dit om je op de proef te stellen' of 'Karma'. Ugh. God haat me, of Karma zal me terugpakken voor alle verkeerde keuzes die ik in mijn leven gemaakt heb. ):


    Ik geloof er niet in. Het enige waarin ik geloof is dat mensen in principe enkel op aarde zijn om voor zichzelf te zorgen en je dus niet van een ander op aan kan.
    #TrustIssues

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 23:46 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."