• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 10:08 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Assassin schreef:
    (...)
    Ik beat jullie met 23 jaar. 8D

    Het zijn behoorlijke jaren lol. It makes me wanna live in a cottage at sea. Alone, yay.
    En dat wat Rivailles zegt. :W


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rivailles schreef:
    (...)

    Ik geloof er niet in. Het enige waarin ik geloof is dat mensen in principe enkel op aarde zijn om voor zichzelf te zorgen en je dus niet van een ander op aan kan.
    #TrustIssues


    Ach is ook zo. Zo begin ik langzamerhand ook wel te denken. Al was mijn denkwijze eerder een stuk positiever. Jammer hoe dat verandert is :c


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Ach is ook zo. Zo begin ik langzamerhand ook wel te denken. Al was mijn denkwijze eerder een stuk positiever. Jammer hoe dat verandert is :c


    Zeker jammer. Maar ja, ik ben er zo onderhand van overtuigd dat dit gewoon is hoe deze wereld in elkaar steekt. Want zelfs de paar uitzonderingen op deze regel worden zo misbruikt dat ze gedwongen worden voor zichzelf te kiezen, omdat ze anders kapot worden gemaakt door de maatschappij.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Rivailles schreef:
    (...)

    Zeker jammer. Maar ja, ik ben er zo onderhand van overtuigd dat dit gewoon is hoe deze wereld in elkaar steekt. Want zelfs de paar uitzonderingen op deze regel worden zo misbruikt dat ze gedwongen worden voor zichzelf te kiezen, omdat ze anders kapot worden gemaakt door de maatschappij.


    Ja, dat is ook zo en dat is jammer :c

    --

    Mezelf maar tot rust aan brengen met reggae muziek. Zo inhoudloos als de pest dit nummer, maar ja, het ritme is rustig en de tekst - voor zover 'ie er is - is heerlijk rustgevend.


    26 - 02 - '16

    Welke eenzame Quizletter wil met mij ergens op een afgelegen eiland gaan wonen in een boomhut?


    Heaven is a place that we all have

    Ik geloof überhaupt niet in (een) God, dus als ze dat argument aandragen, ben ik pleite. :')

    Niemand verdient het om zo behandeld te worden, zeker niet na 20 jaar en al helemaal niet zonder reden. Ik wil je ook knuffelen. Ook al ben ik niet zo van het knuffelen. Voor Q-cuties doe ik het graag. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aerate schreef:
    Welke eenzame Quizletter wil met mij ergens op een afgelegen eiland gaan wonen in een boomhut?


    JAAAA. Boomhutten. <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Ja, dat is ook zo en dat is jammer :c

    --

    Mezelf maar tot rust aan brengen met reggae muziek. Zo inhoudloos als de pest dit nummer, maar ja, het ritme is rustig en de tekst - voor zover 'ie er is - is heerlijk rustgevend.


    Echt, sterkte hee :/ Ik wens je heel veel Q knuffels en katten toe, want ik vind dit echt enorm sneu voor je :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    N'awwh, jullie zijn geweldig. Ik wou dat we met z'n allen een gigantisch huttendorp konden maken in the middle of nowhere en gezellig marshmallows roosteren boven een kampvuur, truth or dare met awkward confessions and such things.. That would be really nice.


    26 - 02 - '16

    Deze hitte maakt me misselijk.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Fuzzypants schreef:
    N'awwh, jullie zijn geweldig. Ik wou dat we met z'n allen een gigantisch huttendorp konden maken in the middle of nowhere en gezellig marshmallows roosteren boven een kampvuur, truth or dare met awkward confessions and such things.. That would be really nice.


    I'd love that too.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Fuzzypants schreef:
    N'awwh, jullie zijn geweldig. Ik wou dat we met z'n allen een gigantisch huttendorp konden maken in the middle of nowhere en gezellig marshmallows roosteren boven een kampvuur, truth or dare met awkward confessions and such things.. That would be really nice.


    I'm in.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    We should write a story about it or something en zombies oid erin verwerken. Gewoon van alles en nog wat. Ja, dat zou geweldig zijn.


    26 - 02 - '16

    Mijn vinger is zo dik van die muggensteek dat hij er gewoon raar uitziet. Ugh. Bah. Dit is niet mijn vinger. Die knokkel. wtf


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.