• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

[ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 10:08 ]

— Inner peace, it's hard to find. —

RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Hou jij nou eens op met die steken onder water! Ik heb heus wel door dat het om mij gaat na mijn mening, dus hou je woorden voor je. Bedankt.

Kan je dat herhalen in het Frans?

“I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

PhilDunphy schreef:
    (...)

Kan je dat herhalen in het Frans?

Pardon? Ik zeg alleen wat, hoef je niet zo bijdehand te gaan doen.

Ich liebe dich 27.12.23

Blij dat ik morgen op vakantie ga.

Happy Birthday my Potter!

GredWeasley schreef:
    Blij dat ik morgen op vakantie ga.

Oh lekker! Waar ga je heen?

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Ai laik so pis gon yu

Ich liebe dich 27.12.23

Miall schreef:
    (...)

Oh lekker! Waar ga je heen?

Tenerife. Een weekje. Ik kan helaas nog niet echt wandelen doordat mijn voet/enkel nog niet helemaal de oude is nadat ik mijn enkelbanden heb ingescheurd, maar op het strand liggen lezen en schrijven (met pen en papier) moet lukken :Y)

GredWeasley schreef:
    (...)

Tenerife. Een weekje. Ik kan helaas nog niet echt wandelen doordat mijn voet/enkel nog niet helemaal de oude is nadat ik mijn enkelbanden heb ingescheurd, maar op het strand liggen lezen en schrijven (met pen en papier) moet lukken :Y)

Huur een rolstoel en ga naar Loro parque c:

Ich liebe dich 27.12.23

Caution first, always.

Okay morgen op een pokemon go avontuur met een vriendin

Ben ik er klaar voor om sociaal te gaan doen

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

Je suis tellement en colère contre vous?

“I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

You make me sad.

Ich liebe dich 27.12.23

Een jurk vinden voor het Vaticaan is lastig. Waarom kan ik niks mooi's vinden wat schouders en knieën bedekt, zwart is en betaalbaar. ZUCHT.

but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

Parley schreef:
    Een jurk vinden voor het Vaticaan is lastig. Waarom kan ik niks mooi's vinden wat schouders en knieën bedekt, zwart is en betaalbaar. ZUCHT.

Kun je niet een leuke korte broek en shirt vinden? En waarom per se schouders en knieën bedekken? Je bent mooi hoor, je hoeft het niet te bedekken!

Ich liebe dich 27.12.23

RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Huur een rolstoel en ga naar Loro parque c:

Dat is misschien wel een heel goed idee ^^ Misschien kan ik dat nog best hebben though, maar een rolstoel huren zou wel een goede oplossing zijn. Thanks!

GredWeasley schreef:
    (...)

Dat is misschien wel een heel goed idee ^^ Misschien kan ik dat nog best hebben though, maar een rolstoel huren zou wel een goede oplossing zijn. Thanks!

Doe je Morgan de groetjes van me ? ^^

[ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 21:58 ]

Ich liebe dich 27.12.23