Bloodborne schreef:
Over uit de kast komen gesproken. Een paar jaar geleden vertelde ik aan mijn beste vriendin dat ik bi was. Hoewel ik weet dat ze heel ruimdenkend is en het sowieso accepteert, was ik toch even zenuwachtig. Ik had het ook nog nooit aan iemand verteld en het was toch wel even een dingetje. Uiteindelijk had ik het verteld en ze was een hele poos stil. Toen vroeg ze:
'Ben je ook verliefd op mij?' Ohjee, daar gaan we al, dacht ik. Ik zei meteen dat dat niet het geval was.
'Hoezo niet?' vroeg ze beledigd, 'Wat is er mis met mij?!' We hebben er ontzettend om gelachen en ik ben d'r echt tot op de dag van vandaag dankbaar dat ze zo reageerde.
Haha, prachtige reactie! Mooi om te lezen ook :'D
Ja, denk ik het er ook met mijn beste vriendin over moet hebben een keertje. Ze verdient het te weten. Maar ben er zelf ook best zenuwachtig over...!
@ Ja is ook zo! Het hoefd niet iets te zijn wat expliciet genoemd moet of hoefd te worden. Toch zijn er wat mensen die ik het best expliciet wil vertellen (zoals mijn beste vriendin, mijn vriend (die het al weet) en mijn zus). Ik vind dat hun het recht hebben het te weten omdat het toch iets belangrijks in mijn leven is. De rest mag er lekker vanzelf achter komen ;'P
[ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 16:37 ]
I can't stop 'til the whole world knows my name