• Ik hou echt ontzettend van zingen (en dan vooral Rock)
    en een paar mensen (onderwie een zangeres genaamd Alien Coen) zeiden dat ik goed kan zingen..
    en ik zit er al tijdje over na te denken een bandje te beginnen.
    alleen heb ik geen idee hoe en met wie.. :o
    leef jij in de buurt van groningen, bespeel je een instrument
    en wil je eigenlijk ook wel in een band (A)
    en uhm tsja, weet je ook niet zeker of je wel goed bent?

    dan kunnen we eerst even mailen/msn ofzo en mekaar beter leren kennen (ik zoek ook nog een aantal leuke/lieve (nieuwe) rock-fanatic-vrienden/emos'/goth's/punks/etc, want daar heb ik te weinig van xD haha)
    ik ben nl zegmaar erg verandert qua stijl en sommige vrienden zijn/waren t er niet helemaal mee eens en zijn nogal anders enzo...

    $$ aah, ehm tsja.. okee, mijn hart eindelijk gelucht over dat ik anders ben en graag een band wil. $$ (hahah *dramatische toon*)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 16:50 ]


    you make everything seem so possible <3

    Het lijkt mij ook wel leuk en ik speel gitaar, drum en piano/keyboard, maar ik woon in België. (Limburg.) Dus ja, dat wordt hem niet.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 16:13 ]

    hmm, ja, dat is erg jammer -.- haha xD


    you make everything seem so possible <3

    Poeh, ik woon een beetje te ver weg, anders had ik zo ja gezegd...

    Maargoed, je kan anders ook in je school/buurthuis/supermarkt/muziekschool een advertentietje ophangen, dat je op zoek bent naar bandleden, als je het echt wilt. Of je kan zelf naar advertenties opzoek gaan, om te kijken of iemand nog een zangeres nodig heeft.

    Veel succes in ieder geval.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    dankje.. uh, waarom wonen de mensen ZOOO ver weg XD hahaha


    you make everything seem so possible <3

    Hmm. Ten eerste woon ik te ver en ten tweede zit ik zelf net in een rockband *O*. Ik zing ook :'3.
    Ik ben in de band gekomen via een workshop van school, misschien doet jouw school ook zoiets? Succes iig!


    i put the fun in funeral

    oeh, vet leuk!!!

    succes

    dankje


    you make everything seem so possible <3

    Ik woon wel in de buurt van Groningen, maar er is geen instrument dat ik goed genoeg kan bespelen voor in een bandje, sorreh (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jammer, het lijkt me wel leuk maar ik woon aan de andere kant van het land en ben zo muzikaal als een theelepel.
    Maar succes met zoeken/vinden/spelen.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 16:34 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik woon 20km bij Groningen vandaan en ik speel piano/keyboard. Maar ik ben niet ontzettend goed of zo, en kan ook niet echt zelf muziek verzinnen. Ja, dat lukt me wel maar ngeen muzikale hoogstandjes.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 16:36 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    thnx :) mensen op quizlet zijn vaak zo lief (H)


    you make everything seem so possible <3

    Frigga schreef:
    Jammer, het lijkt me wel leuk maar ik woon aan de andere kant van het land en ben zo muzikaal als een theelepel.
    Maar succes met zoeken/vinden/spelen.


    live the life you love

    Wandering schreef:
    Ik woon 20km bij Groningen vandaan en ik speel piano/keyboard. Maar ik ben niet ontzettend goed of zo, en kan ook niet echt zelf muziek verzinnen. Ja, dat lukt me wel maar ngeen muzikale hoogstandjes.


    haha, t kan altijd nog beter worden en ik ben ook nog niet heel zeker van hoe goed ik ben (A).. hoe lang speel je al piano/keyboard?

    yay, ik heb iemand gevonden xD hahaha


    you make everything seem so possible <3

    WhatYouWant schreef:
    (...)

    haha, t kan altijd nog beter worden en ik ben ook nog niet heel zeker van hoe goed ik ben (A).. hoe lang speel je al piano/keyboard?

    yay, ik heb iemand gevonden xD hahaha


    Ik denk 2 jaar maar ik vind mezelf niet echt goed genoeg voor in een band x'd. Maar wat voor muziek zou je dan eventueel willen spelen? - Want het lijkt me nog véel moeilijker namelijk om voor een rockband piano te spelen(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Ik denk 2 jaar maar ik vind mezelf niet echt goed genoeg voor in een band x'd. Maar wat voor muziek zou je dan eventueel willen spelen? - Want het lijkt me nog véel moeilijker namelijk om voor een rockband piano te spelen(:


    haha, ja, dat wordt ingewikkeld.. maar op zich kan ik denk ik wel andere genres zingen etc.. (hmmm, denk denk)


    you make everything seem so possible <3

    WhatYouWant schreef:
    (...)
    haha, ja, dat wordt ingewikkeld.. maar op zich kan ik denk ik wel andere genres zingen etc.. (hmmm, denk denk)


    Ghehe, maar even een vraagje tussendoor. Aan welke kant van Groningen woon jij dan? Ik woon namelijk wel echt buiten Groningen echt de kant van Drenthe op(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.