• Heey :)

    Ik had aan Progeny beloofd om een cover van You Raise Me Up te doen. Ik ben er zelf eerlijk gezegt niet erg tevreden mee, mijn ouders waren gisteren een half uurtje weg en ik had alleen toen tijd om het op te nemen. Heb hem in 1 keer opgenomen en maar geupload omdat ik geen tijd meer had om een nieuwe te maken. Hopelijk dat ze weer eens uit huis gaan, dan kan ik meerdere keren opnemen en daarvan de beste uitkiezen XD

    Hier is die dus :



    Het filmpje staat op verborgen en dus zijn jullie de enige met de link XD

    Misschien wel slim op oordopjes in te doen :$

    Liefs, Anna:)

    Wow klinkt goed!
    Volgens mij doe je dit vaker, want je kan behoorlijk hoog komen en je gebruikt vibratie in de stem. And of course de microfoon die vast wat meer heeft gekost dan een tientje :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jij hebt zo'n schattig stemmetje. Echt mooi!


    Searching heavens for another earth

    Hallo zeg, jij zingt echt goed!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wauw, dit is echt goed _O_


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Waaaaaaarom doe jij niets met jouw prachtige stem?! Auditie fzo? Serieus het is echt facking mooi. Net een engel gewoon!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nightray schreef:
    Waaaaaaarom doe jij niets met jouw prachtige stem?! Auditie fzo? Serieus het is echt facking mooi. Net een engel gewoon!
    ^ Dit
    Je hebt echt talent (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Preysler schreef:
    Wauw, dit is echt goed _O_


    There is nothing more badass than being yourself

    Dafuq, hoe kun je hier nou niet blij mee zijn? Je hebt me kippenvel bezorgd hoor, echt heel erg bedankt dat je dit wilde doen. Het klinkt geweldig! Dankjewel.(flower)


    everything, in time

    Waauw, echt fenomenaal gewoon. Je zingt echt héel erg goed. Echt geweldig.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Dankjewel !! :)

    Ik zal 8 september voor het eerst in mijn leven auditie doen voor Wcopa, een internationaal iets, ik dacht "ik geef mij gewoon op en stuur een filmpje" ik mag iedergeval auditie komen doen maar heb nu al last van de zenuwen haha:$

    Wauw, dat is echt heel erg mooi! ;o je zingt zo liefjes ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Je gaat vast door de audities heen!!!!!
    Je bent super goed echt waar!!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Waauw, je hebt echt een engelenstem *-*. Echt betoverend! 't Lijkt alleen of je bij de 'raise' in het refrein nog af en toe in de knoop komt. Maar ik kan me vergissen hoor! Ik hoop dat je ver gaat komen met je stem, want dit klinkt echt super c:


    i put the fun in funeral

    Dankje :) !!

    :D Weten sommigen van jullie nog zulk soort liedjes die ik eventueel zal kunnen zingen ? dan kan ik hem aan 1 van jullie Dedicaten wahaha ( weet het Nederlands woord even niet , hoe slecht :$ :)