Burritho schreef:
ik zak steeds verder weg in dit negatieve spiraal. Alles gaat fout, niks gaat er goed. Elke keer dat ik denk dat ik alles weer onder controle heb gaat er iets mis. Ik wil niet meer zo leven. Ik wil mezelf niet meer zo erg haten als dat ik nu doe. Ik wil niet bij elke trein er aan moeten denken dat ik er spontaan voor zou kunnnen springen en dat dan alles voorbij is.
Ik wil zo graag gelukkig zijn. Maar elke keer als ik gelukkig ben dan is het maar voor korte duur. Ik kan mezelf gewoon niet herinneren wanneer ik voor de laatste keer echt gelukkig was of ik überhaupt ooit wel echt gelukkig ben geweest. Ik wil trots op mezelf zijn en controle hebben over mijn eigen leven. Ik wil niet meer falen en het gevoel hebben dat ik niks kan.
Ik herken je gevoel
Zelf zit ik de laatste tijd ook in een achtbaan van moodswings
Ik heb zo mijn goede dagen maar ik kan ook van het een op het andere moment heel down en depri zijn
Wat ik probeer is om er met vrienden over te praten
Vrienden van Quizlet. Mensen die ik nog nooit heb ontmoet
Op het moment zelf heb ik dan geen zin om te praten maar als ik het dan toch doe kom ik er vaak wel weer bovenop
Er zijn genoeg mensen die van je houden en die om je geven
En ik snap dat je je zo voelt, en dat is ook echt vervelend want ook jij verdient het om een leuk gelukkig leven te leiden
Ik ben ook niet de beste in troosten maar weet dat er altijd mensen zijn waar je bij terecht kan om te praten
Probeer vol te houden. Ik weet zeker dat er betere tijden aan zullen komen voor je
"It means no worries, for the rest of your days"