• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    ah, smelly belly again... gotta start eating healthier.


    Mhm?

    Tarrant schreef:
    (...)
    Sorry, natuurlijk, ik ben een beetje vermoeid en aan de overmaat van vrouwen hier gaan mijn hersenen die stomme link maken. Dat is maar goed ook <3


    Ja, ik snap het hoor. I swear, jij gaat de eerste zijn die het weet.


    Heaven is a place that we all have

    Deze film is hilarisch :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aerate schreef:
    (...)

    Ja, ik snap het hoor. I swear, jij gaat de eerste zijn die het weet.

    En dat je het maar weet. Hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    En dat je het maar weet. Hehe.


    Ben nog steeds blij om de commentaar op mijn lezen, though.


    Heaven is a place that we all have

    Ik had dit niet al online moeten zetten ugh nu wil ik het ook goed doen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aerate schreef:
    (...)

    Ben nog steeds blij om de commentaar op mijn lezen, though.

    Natuurlijk. Dat is een erg cruciaal ding.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HAHAHAHA dit is mijn nieuwe favoriete film :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Morgen Walibiiii


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom appen we nog? Je negeert de helft van mijn berichten.

    Ik kan nu al zeggen dat ik het dit weekend niet ga uitmaken. Wat een sneu persoon ben ik toch.

    ik zak steeds verder weg in dit negatieve spiraal. Alles gaat fout, niks gaat er goed. Elke keer dat ik denk dat ik alles weer onder controle heb gaat er iets mis. Ik wil niet meer zo leven. Ik wil mezelf niet meer zo erg haten als dat ik nu doe. Ik wil niet bij elke trein er aan moeten denken dat ik er spontaan voor zou kunnnen springen en dat dan alles voorbij is.
    Ik wil zo graag gelukkig zijn. Maar elke keer als ik gelukkig ben dan is het maar voor korte duur. Ik kan mezelf gewoon niet herinneren wanneer ik voor de laatste keer echt gelukkig was of ik überhaupt ooit wel echt gelukkig ben geweest. Ik wil trots op mezelf zijn en controle hebben over mijn eigen leven. Ik wil niet meer falen en het gevoel hebben dat ik niks kan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    ik zak steeds verder weg in dit negatieve spiraal. Alles gaat fout, niks gaat er goed. Elke keer dat ik denk dat ik alles weer onder controle heb gaat er iets mis. Ik wil niet meer zo leven. Ik wil mezelf niet meer zo erg haten als dat ik nu doe. Ik wil niet bij elke trein er aan moeten denken dat ik er spontaan voor zou kunnnen springen en dat dan alles voorbij is.
    Ik wil zo graag gelukkig zijn. Maar elke keer als ik gelukkig ben dan is het maar voor korte duur. Ik kan mezelf gewoon niet herinneren wanneer ik voor de laatste keer echt gelukkig was of ik überhaupt ooit wel echt gelukkig ben geweest. Ik wil trots op mezelf zijn en controle hebben over mijn eigen leven. Ik wil niet meer falen en het gevoel hebben dat ik niks kan.


    N'awh. OH GOD NO. Ik ben miserabel in troosten maar hugs, hugs, pugs, pughugs, hugpugs, mwah mwah, get better soon, everybody loves you, you are fantastic and you can take on the world. Why? BECAUSE YOU'RE GODDAMN AMAZING THAT'S WHY AND IF YOU JUMP IN FRONT OF THAT TRAIN, I'LL COME AND SAVE YOU. hier een foto van een pug here ya go.



    en dat komt van een onbekende :3

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 0:00 ]


    Heaven is a place that we all have

    Burritho schreef:
    ik zak steeds verder weg in dit negatieve spiraal. Alles gaat fout, niks gaat er goed. Elke keer dat ik denk dat ik alles weer onder controle heb gaat er iets mis. Ik wil niet meer zo leven. Ik wil mezelf niet meer zo erg haten als dat ik nu doe. Ik wil niet bij elke trein er aan moeten denken dat ik er spontaan voor zou kunnnen springen en dat dan alles voorbij is.
    Ik wil zo graag gelukkig zijn. Maar elke keer als ik gelukkig ben dan is het maar voor korte duur. Ik kan mezelf gewoon niet herinneren wanneer ik voor de laatste keer echt gelukkig was of ik überhaupt ooit wel echt gelukkig ben geweest. Ik wil trots op mezelf zijn en controle hebben over mijn eigen leven. Ik wil niet meer falen en het gevoel hebben dat ik niks kan.




    Ik herken je gevoel
    Zelf zit ik de laatste tijd ook in een achtbaan van moodswings
    Ik heb zo mijn goede dagen maar ik kan ook van het een op het andere moment heel down en depri zijn
    Wat ik probeer is om er met vrienden over te praten
    Vrienden van Quizlet. Mensen die ik nog nooit heb ontmoet
    Op het moment zelf heb ik dan geen zin om te praten maar als ik het dan toch doe kom ik er vaak wel weer bovenop
    Er zijn genoeg mensen die van je houden en die om je geven
    En ik snap dat je je zo voelt, en dat is ook echt vervelend want ook jij verdient het om een leuk gelukkig leven te leiden
    Ik ben ook niet de beste in troosten maar weet dat er altijd mensen zijn waar je bij terecht kan om te praten
    Probeer vol te houden. Ik weet zeker dat er betere tijden aan zullen komen voor je


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Naaaaaahwie! Your message makes my day. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh my god. I feel like throwing up. Please answer.


    kindness is never a burden.