• Zoals jullie denk ik wel weten is het morgen vaderdag (wiehoo).
    Alleen heb ik nog geen cadeautje en wil ik zelf graag iets maken.
    Nu wil ik dus een t-shirt bedrukken met een leuke tekst, maar die tekst moet dan wel wat met vaders te maken hebben.
    Dusss, weten jullie nog een leuk plaatje of een leuke tekst?(:
    xo

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik dacht dat het vorige week was.:')
    Ik zou een Superman shirt maken, maar dan met een D van SuperDaddy. Hehe:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."



    zoiets? :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik denk dat het leuk is iets persoonlijks te doen, zijn bijnaam of een foto van je gezin/familie


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ben je daar niet een beetje laat mee, zo in de avond? ;p


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Misschien een leuke foto van jou en je vader? Misschien iets wat hij vaak zegt of iets wat heel kenmerkend voor hem is?


    Physics is awesome

    Madiba schreef:



    zoiets? :)


    Dat is idnerdaad een leuke, iets met je eigen handen. (oke, late reactie....)

    En? Nog gelukt? :'O


    ars moriendi

    Had ik dit maar eerder gezien, hier hebben ze echt vette shirts.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    [url]]http://www.zazzle.be/grootste_dad_farter_van_de_wereld_t_shirts-235714751754378744?lang=nl[/url]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 19:46 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."