• Hallo lieve Quizlettertjes,

    Ik zit hier met een serieus probleem. Een aantal weken geleden begon het.. Ik had het gevoel dat ik verliefd was op een jongen, ik had echt geen enkel idee wat ik ermee moest! De hele dag vlinders in mn buik.. en zo'n raar gevoel! Later ben ik er achtergekomen dat die vlinders niet komen door hem maar... door mezelf!

    Elke keer als in de spiegel kijk of ik mezelf op een andere manier zie, moet ik gelijk blozen en weet ik niet meer wat ik zeggen moet. Laatst droomde ik zelfs ook dat ik seksuele handelingen met mezelf had, steeds zie ik mezelf er weer over dromen.. Ik vind dit zo lastig, Wat de freak moet ik hiermee? Ben ik de enige? Ben ik nou gek?!


    Heel erg bedankt voor het lezen, ik hoop dat je kan helpen x

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Vind ik echt niet kunnen hoor, seks hebben voordat je jezelf überhaupt uit eten hebt genomen! Schaam je!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Troll, is that you?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    shit men, zit helaas met hetzelfde probleem :'c


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    RichardSHarmon schreef:
    Troll, is that you?



    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    ANTI schreef:
    shit men, zit helaas met hetzelfde probleem :'c


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    @ ANTI & Virtues, Oh gelukkig ben ik niet de enige!
    Kunnen jullie misschien nog meer uitleggen hoe het bij jullie begon? En wat jullie dan precies voelen?

    Dus ik heb geen kans meer? (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Dus ik heb geen kans meer? (cat)

    Ja nou, eigenlijk niet dus. Het ligt er ingewikkeld allemaal met mezelf... Ik sta ook gewoon niet open voor een andere relatie. Ik heb ook geen flauw idee hoe ik een relatie met mezelf kan starten.

    GloomyGroovy schreef:
    (...)
    Ja nou, eigenlijk niet dus. Het ligt er ingewikkeld allemaal met mezelf... Ik sta ook gewoon niet open voor een andere relatie. Ik heb ook geen flauw idee hoe ik een relatie met mezelf kan starten.


    Waarom heb je je facebook status dan niet veranderd :'c mij een beetje valse hoop geven.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    GloomyGroovy schreef:
    (...)
    Ja nou, eigenlijk niet dus. Het ligt er ingewikkeld allemaal met mezelf... Ik sta ook gewoon niet open voor een andere relatie. Ik heb ook geen flauw idee hoe ik een relatie met mezelf kan starten.

    Gewoon je rechterhand gebruiken. Of wat je voorkeurshand ook is.

    @Philip, het spijt me, maar hopelijk begrijp je dat er voor uit komen lastig is :c

    @Grimmie uhm ja, daar was ik inmiddel wel achter

    GloomyGroovy schreef:
    @Philip, het spijt me, maar hopelijk begrijp je dat er voor uit komen lastig is :c

    @Grimmie uhm ja, daar was ik inmiddel wel achter


    Als je status niet op facebook veranderd is dan is het niet echt (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Als je status niet op facebook veranderd is dan is het niet echt (cat)



    NIET Dit ^

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 17:46 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    @Philip, het is wel echte liefde! Kun je please niet zo jaloers zijn. Ik moet mezelf nog een beetje ontdekken

    FlRE schreef:
    (...)


    Dit ^

    Dus wij zijn niet serieus? o.o
    //

    Maar serieus? Hoe de f- kun je verliefd op jezelf zijn? Leg eens uit hoe je dat voor elkaar hebt gekregen dan want ik kan me niet bedenken hoe iemand serieus verliefd op zichzelf kan zijn..


    — Inner peace, it's hard to find. —