• Hi c:

    Ik zoek een cover voor een verhaal van me dat ik binnenkort online ga zetten. Het is een fanfictie over 5 Seconds of Summer.

    De titel is The Good, the Bad and the Dirty. Het vertelt het verhaal over zes personen van drie verschillende werelden die samen komen in één appartementsblok.

    x Wat moet er op de cover?

    Titel : The Good, the Bad and the Dirty ; by Laurianne (ergens onderaan)
    Font : ik had graag de drie 'elementen' van de titel in verschillende lettertypes gehad. Bijvoorbeeld 'The Good' in een eerder netter lettertype, 'the Bad' in een wat 'rebelser' lettertype en 'the Dirty' in een erg rommelig lettertype.
    Foto's : ik heb enkele plaatjes die me leuk lijken voor de cover, maar natuurlijk zijn er geen verplichtingen om deze te gebruiken. Je kan deze afbeeldingen dan zien als een soort van 'moodboard'.




    Faceclaims : Geen idee of dit nuttig is, maar voor de twee meisjes heb ik als faceclaim Geordie Gray en Sierra Furtado. Deze hoeven niet persé terug te komen in de cover, dus don't sweat it c: .


    Als je nog vragen hebt, let me know!
    Dit is de eerste keer dat ik zo een cover zoek, dus ik heb niet echt een idee wat er nodig is om een cover te maken c:.

    Alvast heel erg bedankt!

    Xx Lau.


    soul made of stardust and chaos.

    Hier zijn nog wat extra foto's c:










    soul made of stardust and chaos.

    Iemand? c:


    soul made of stardust and chaos.

    bump c:


    soul made of stardust and chaos.

    Ik wil wel iets proberen ergens deze week


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik wil wel iets proberen ergens deze week


    Da's lief maar het is ondertussen al door iemand anders gemaakt c:
    Toch bedankt!


    soul made of stardust and chaos.

    itsmagicc schreef:
    (...)

    Da's lief maar het is ondertussen al door iemand anders gemaakt c:
    Toch bedankt!


    Okayy dan doe ik niks :p


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.