• Dat ik me niet zo lekker in mijn vel voel. Gebeurt wel vaker, maar hugs zouden fijn zijn. <3

    Het liefste lig ik de gehele dag in bed. Heb ik vandaag ook gedaan. Tot het avondeten, want toen moest ik wel naar beneden komen. En nu- nu ik Harry Potter and the Deathly Hallows Part1 aan het kijken ben.
    Maar goed, het is weer eens zo ver dat ik het allemaal even niet meer zie zitten. Ik lig dus het liefste de hele dag in bed, want ik vind alles momenteel niet echt nuttig. Het hele bestaan van mijzelf vind ik niet nuttig. Voor mijn part kom ik nu onder een auto oid. I wouldn't even care to die. Ik heb gewoon nergens lol in. Weet niet echt waar ik het voor doe. Uiteindelijk gaan we namelijk toch dood. Dus waarom niet nu? De wens om oud te worden heb ik namelijk toch niet.

    Sorry voor het gezeur. Maar als ik ermee naar mijn ouders ga zullen ze hun schouders ophalen en het erbij laten zitten. Want ze zullen niet weten wat te doen. En het gebeurt wel vaker dat ik me down voel. Heb alleen nog niet de oplossing gevonden om hieruit te komen. Al helemaal geen flauw idee hoe ik definitief van deze gevoelens afkom.

    Anyways, huggles. En bedankt voor het lezen. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Big virtual hug.

    Mijn GB is altijd open. ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Een hele dikke knuffel!

    Misschien een kleine troost om te weten dat ik weet hoe je je voelt en dat je niet alleen bent. Je mag me altijd een berichtje sturen als je daar behoefte aan hebt, al weet ik zeker dat er genoeg mensen zijn met wie je kan praten, maar het aanbod staat in ieder geval!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 22:04 ]


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Aaahw, Yolandaa!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    N'awh Yolandie toch :c hier 5 redenen om gelukkig te zijn:
    * Je vriendje houdt van je
    * Je speelt geweldig accordeon
    * Je hebt super leuke hondjes
    * De mensen op Q houden van je
    * Wat je ook doet/beslist, morgen gaat de zon terug op en is het een nieuwe dag, waarop je je hopelijk iets beter voelt.
    Je kan altijd bij me terecht, dat weet je <3



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien


    chaos makes the muse

    sending six billion hugs yolanda ❤❤❤❤❤❤

    Yo — je bent hier absoluut niet alleen in. Mocht je willen kletsen over dit alles dan mag je altijd bij me terecht, dan liggen we samen met zo'n dip in bed. Love you.


    •

    Bedankt voor alle lieve berichtjes. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •



    Je moet nog A Very Potter Sequel en A Very Potter Senior Year met mij kijken, dus beter ga je nog even niet dood. Oh en vergeet het voldieroldielatorbal niet als we oud stijf en allang tachtig zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:



    Je moet nog A Very Potter Sequel en A Very Potter Senior Year met mij kijken, dus beter ga je nog even niet dood. Oh en vergeet het voldieroldielatorbal niet als we oud stijf en allang tachtig zijn.


    Doen we dat eind januari. :Y)
    En zullen we een keertje écht een Voldiewolbal maken? ^^

    But thank you. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Doen we dat eind januari. :Y)
    En zullen we een keertje écht een Voldiewolbal maken? ^^

    But thank you. :3


    Jaaaa

    Haha lol dat zou zo mooi zijn. We zouden ze moeten produceren en gaan verkopen.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Jaaaa

    Haha lol dat zou zo mooi zijn. We zouden ze moeten produceren en gaan verkopen.


    Valt vast wel te maken van papier maché (of hoe je dat ook spelt xp)? ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ahw sweetie toch :'c
    Je bent juist een geweldig mens!
    Here have some hugs and cute pictures:







    En het feit dat ik dit heel lang als profielfoto had:



    LaAt ZiEn WiE jE bENt