• Hallo allemaal,

    Afgelopen week kreeg Natas (Tormund) een goed idee. Een blog starten en daarop boekenrecensies en interviews met schrijvers plaatsen. Dus ik mag met haar samenwerken en hopelijk ook met jullie. Een naam hebben we al: Qreative Minds.

    Recensies en interviews maken is leuk, maar er gaat ook wel wat tijd in zitten. Aangezien wij iedere week een of twee items op de blog willen laten verschijnen, hopen wij dat er users zijn die ook een aandeel willen leveren.

    Dus lijkt het jou leuk om recensent en interviewer te worden?

    Stuur dan een PB naar Tormund en Kelmeckis met een voorbeeldrecensie van een boek dat je onlangs hebt gelezen. Het is wel belangrijk dat je gemiddeld één recensie per maand kunt leveren.

    We willen hier een serieus project van maken, dus wij zullen wel per inzending kijken of wij denken dat het bij ons past.

    Tot slot overleggen wij graag via Facebook. Mocht je hier heel graag aan mee willen werken, maar geen Facebook hebben dan valt daar allicht wat voor te bedenken. (:

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 18:55 ]


    Physics is awesome

    Is het de bedoeling dat die recensies van boeken worden, of van verhalen hier


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Is het de bedoeling dat die recensies van boeken worden, of van verhalen hier

    In principe gewone boeken, maar zo nu en dan een online story is wel leuk ter afwisseling. (:
    Mits de auteur dat wil. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh ik heb hier sowieso geen tijd voor gezien ik al veel teveel doe, maar ik wil wel even zeggen dat het echt een gaaf idee is en ik hoop dat jullie goede actieve mensen gaan vinden c:


    Happy Birthday my Potter!

    Heel erg leuk! Ik ga denk ik een poging wagen. Mag gewoon een random boek zijn? Nog voorwaarden voor minimaal of maximaal aantal woorden?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khal schreef:
    Heel erg leuk! Ik ga denk ik een poging wagen. Mag gewoon een random boek zijn? Nog voorwaarden voor minimaal of maximaal aantal woorden?

    Leuk. ^^
    Het liefst geen A4-tje haha, maar ook niet honderd woorden want daar kunnen we niet zoveel uit opmaken. Dus ik zou zeggen tussen de 200 en 600 woorden ofzo? (: En het mag gewoon een random boek zijn ja. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tormund schreef:
    (...)
    In principe gewone boeken, maar zo nu en dan een online story is wel leuk ter afwisseling. (:
    Mits de auteur dat wil. (:


    Aight, ik ben namelijk weer begonnen met boeken lezen en was al van plan recensies erover te gaan schrijven in een story, maar op een blog zetten zou ook leuk zijn ^^


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Aight, ik ben namelijk weer begonnen met boeken lezen en was al van plan recensies erover te gaan schrijven in een story, maar op een blog zetten zou ook leuk zijn ^^

    ^^
    Ik ben in april ook weer sinds een lange tijd gaan lezen inderdaad. Ik hoop ik samenwerking met anderen wat meer te kunnen bieden en ook meer mensen te kunnen bereiken. Zo toch super tof zijn als men over een paar maanden vraagt of we boeken willen recenseren. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    GredWeasley schreef:
    Oh ik heb hier sowieso geen tijd voor gezien ik al veel teveel doe, maar ik wil wel even zeggen dat het echt een gaaf idee is en ik hoop dat jullie goede actieve mensen gaan vinden c:


    Dat hoop ik ook! Bij het reviewteam was het gezellig en dit is natuurlijk wel anders, maar ik hoop op dezelfde sfeer en goed werk als bij het reviewteam(van QMagazine).


    Physics is awesome

    Oeh, ik wil meedoen!


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    Oeh, ik wil meedoen!


    Dan ontvangen Tormund en ik graag je voorbeeldrecensie.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dan ontvangen Tormund en ik graag je voorbeeldrecensie.

    Zeker! Ik heb alleen net tot 23:00u gewerkt en moet straks zo om 7:00u weer dus ik hoop er morgen eentje op te sturen (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Neem je tijd hoor.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lijkt me wel leuk dit. Ook een stimulans om meer te lezen. Is het een probleem als ik alleen Engels lees? Ik schrijf het liefst recensies in het Engels maar ik vind het niet erg om deze in het Nederlands te schrijven zolang het over een boek gaat wat ik in het engels heb gelezen.


    The truth is out there.

    Hawke schreef:
    Lijkt me wel leuk dit. Ook een stimulans om meer te lezen. Is het een probleem als ik alleen Engels lees? Ik schrijf het liefst recensies in het Engels maar ik vind het niet erg om deze in het Nederlands te schrijven zolang het over een boek gaat wat ik in het engels heb gelezen.


    Er zijn steeds meer jongeren die boeken in het Engels lezen, dus dat lijkt me geen probleem. Maar voor de uniformiteit lijkt het me wel het handigst als je de recensies wel in het Nederlands schrijft. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tormund schreef:
    (...)

    Er zijn steeds meer jongeren die boeken in het Engels lezen, dus dat lijkt me geen probleem. Maar voor de uniformiteit lijkt het me wel het handigst als je de recensies wel in het Nederlands schrijft. (:


    Alright. Was van plan om dit weekend één van m'n nieuwe boeken uit te lezen. Dan ga ik wel proberen wat in te sturen.


    The truth is out there.