• En we praten verder over onze personages :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het is nooit te vroeg om daar overna te denken. Just sayin' c;

    I loooove Candi. Ik ga even late night snacken en dan hopelijk nog terug schrijven vanavond.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hahahaha of een Chinese naakthond.


    She's imperfect but she tries

    Hehe true, maar het wil nog niet echt lukken.


    She's imperfect but she tries

    Raging schreef:
    Het is nooit te vroeg om daar overna te denken. Just sayin' c;

    I loooove Candi. Ik ga even late night snacken en dan hopelijk nog terug schrijven vanavond.

    I loooooove Sav too! Ik reageer waarschijnlijk weer morgen, eerste 3 uur vrij. c:

    @Cheryl, kijk je dm. Prachtige foto van een pauwenkostuum xd


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Mignon schreef:
    Hehe true, maar het wil nog niet echt lukken.


    Haha awh. He's probably te trots om zich bij de partladies te voegen. Maar hij is kinda welcome, als je er echt niet uit komt. ^-^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Raging schreef:
    (...)

    Haha awh. He's probably te trots om zich bij de partladies te voegen. Maar hij is kinda welcome, als je er echt niet uit komt. ^-^
    Dat sowieso haha. Het punt is dat ik pas na maandag kan reageren, dus hij gaat laat-laat zijn. ):


    She's imperfect but she tries

    Raging schreef:
    (...)

    He he he. Sav is zijn bestie. Op het feest komt ze echt wel gedag zeggen. c;


    Kan hij het iog ook een beetje gezellig hebben


    Bowties were never Cooler

    Raging schreef:
    (...)

    Haha awh. He's probably te trots om zich bij de partladies te voegen. Maar hij is kinda welcome, als je er echt niet uit komt. ^-^

    Hij is zeker welkom! Ik zoek nog wel atm een auto voor Candice, iemand suggesties?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ja, ik snap de struggle. Al denk ik niet dat het als een sneltrein zal gaan. Heeft hij wel de mazzel dat Sav tegen die tijd al aardig wat drankjes heeft geconsumeerd, en wat aardiger voor hem is. :') Gewoon fashionably late, zodat iedereen zijn entrance kan bewonderen. Komt goed!


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Okay ik heb jullie hull nodig
    Deze:



    Of deze:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 22:50 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik heb een zwak voor Range Rovers. :3

    Misschien laat ik Cas zichzelf wel gewoon hondsberoerd voelen en ligt ie de hele dag verplicht op z'n bed, maar is hij zelf - in tegenstelling tot de dokter - van mening dat bier en seks een veel beter medicijn is dan antibiotica hehe. Ik kan dan alleen niet beloven dat ie heel gezellig is.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Ik heb een zwak voor Range Rovers. :3

    Misschien laat ik Cas zichzelf wel gewoon hondsberoerd voelen en ligt ie de hele dag verplicht op z'n bed, maar is hij zelf - in tegenstelling tot de dokter - van mening dat bier en seks een veel beter medicijn is dan antibiotica hehe. Ik kan dan alleen niet beloven dat ie heel gezellig is.

    Girl, me too. Range rover sport it is :3


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Omg I love audi.
    En 7 pagina's? Damn! haha
    Ik zoek iemand waar Mia mee kan gaan, she lonely.
    En Finn blijft waarschijnlijk gewoon thuis, of iemand moet hem meeslepen, lol.


    tya

    Ik zal maar ook beginnen aan mijn Joshua-post :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Mignon schreef:
    Ik heb een zwak voor Range Rovers. :3

    Misschien laat ik Cas zichzelf wel gewoon hondsberoerd voelen en ligt ie de hele dag verplicht op z'n bed, maar is hij zelf - in tegenstelling tot de dokter - van mening dat bier en seks een veel beter medicijn is dan antibiotica hehe. Ik kan dan alleen niet beloven dat ie heel gezellig is.


    Haha awh. A good drink zal hem wel opvrolijken. c;


    Feel the fire, but do not succumb to it.