• ik weet dat er eerst een filter was voor tokeo hotel verhalen/quizen dat vond ik erg handig, maar het vertraagde de site blijkbaar dus ik dacht eraan (kwam zomaar in me op) waarom maak je er niet zon soort mapje voor (niet alleen th verhalen maar ook bv voor cinema bizarre of big time rush) dat maakt dan tog de site niet langzamer? en je zou dan wel een beter overzicht hebben , als je je quiz/verhaal daarin plaatst.

    Dat is opzich wel overzichterlijker denk ik, maar of het kan...


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    ik zie nu pas dat er op gereageerd is >.< tja je moet dan wel een paar dingen veranderen :P dan zou je dat mapje in dat optie ding moeten plaatsen (die bij het zoek ding :P zoals de tags omschrijving stories) daar zou het kunnen :P

    DoctorWho schreef:
    Dat is opzich wel overzichterlijker denk ik, maar of het kan...

    Zoals op fanfic.nl? Lijkt me veel handiger 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik snap niet precies wat je bedoelt, maar ik denk ook dat het de site veel te langzaam maakt aangezien Q meer leden en functies heeft als fanfic.


    Hope goes lost but never dies.

    nou eigelijk zijn het maar een paar mappen erbij zeg maar :l maakt dat de site echt zoveel langzamer, een paar mappen? ;l
    ja net zoeits als fanfic.nl (dat ik nu voor het eerst zie xD)

    Dan moet er ook een voetbal-selectie komen! (cool)


    ars moriendi

    schrijven mensen daar dan ook al dingen over? :P wist ik niet, wauw mensen gaan er ook echt opin :D nu ben ik blij :D

    tomato1fairy schreef:
    schrijven mensen daar dan ook al dingen over? :P wist ik niet, wauw mensen gaan er ook echt opin :D nu ben ik blij :D

    Haha, ja, vooral het WK van dit jaar heeft een stortvloed aan voetbal verhalen opgeleverd ;)


    ars moriendi

    ikke jou niet helemaal begrijpen jij please aub interpunctie gebruiken en dan ikke begrijpen


    *insert philosophical cringe expression here*

    uhh interpunctie? :P wat snap je dan niet :P het hele idee?

    GabyDeUser schreef:
    ikke jou niet helemaal begrijpen jij please aub interpunctie gebruiken en dan ikke begrijpen

    Er staan dus wel 2 komma's, één vraagteken en één punt he :p


    Has no one told you she's not breathing?

    o :l ik tiep vaak te snel -.- of ik vergeet een paar woorden :l sorry

    tomato1fairy schreef:
    o :l ik tiep vaak te snel -.- of ik vergeet een paar woorden :l sorry

    Geeft niks, je punt is duidelijk ;)


    ars moriendi

    o oke gelukkig maar,dank je :D