• En we praten verder over onze personages :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    SphinxX schreef:
    (...)

    ..als Joshua veel tijd met hem doorbrengt en Hunter houd hem ook niet tegen dan ja, waarschijnlijk eindigt hij dan idd in de snijkamer


    Staan ze samen op de snijkamer straks... Of bespreken moeilijkheden over Skype als ze ergens anders op snijkamers staan


    Bowties were never Cooler

    Guys, ik ga zo schrijven en Candice zoekt iemand om te joinen!

    @Ziegler, ik zou reden 3 doen


    Up with the sun. Gone with the wind.

    De tweede zou ook wel sense maken. Als in, dat altijd de 'bad guys' de ladies krijgen.


    She's imperfect but she tries

    Geschiedenis Benjamin
    Benjamin heeft een zus die twee jaar ouder is. Toen hij jong was, kon hij het altijd goed vinden met haar. Het was voor hem wel altijd duidelijk dat zijn ouders de grootste fans van Caroline waren. Ze kon immers heel goed zingen, haalde altijd goede punten op school en ze deed nooit iets wat ze niet mocht. Benjamin was wel het tegenovergestelde van dat. Toen hij ouder werd, werd hij gepusht om beter zijn best te doen en meer "zoals Caroline te zijn". Benjamin hield er niet van om zoals een ander te zijn en verzette zich er van. Zijn ouders staken veel tijd in de toekomst van Caroline en ze steunden haar in alles wat ze deed. Benjamin wilde graag een succesvolle voetballer worden, maar daar was hij niet goed genoeg voor - volgens zijn ouders. Caroline kreeg extra zanglessen en mocht daarnaast ook op musicalles. Naar Benji's wedstrijden kwamen zijn ouders nooit kijken, want hij speelde toch niet op een hoog niveau. Benjamin zette zich steeds meer af van zijn ouders door juist helemaal niks meer te doen voor school en meer bezig te zijn met zijn status op school. Op school werd hij immers wel gewaardeerd.
          Benji merkte dat als hij zich voordeed als een arrogante klootzak dat hij op school alles voor elkaar kreeg, omdat de helft van de leerlingen op school bang voor hem was. Thuis werd er amper aandacht aan hem besteed, zijn ouders waren te druk bezig met Caroline een ster te maken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zoiets is het ongeveer geworden, moet hier en daar nog wat aanpassen maar dit is het in grote lijnen c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben halverwege met panda-girl, en nu realiseer ik me dat ze een partbuddy nodig heeft. Candiceeeeee toevallig nog beschikbaar? c;


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Awwh Benji. )= Gelukkig heeft ie Cas nu, en Cas couldn't care less about Caroline. :'D

    Bwuh ik wil nu ook zo graag posten )=


    She's imperfect but she tries

    Raging schreef:
    Ik ben halverwege met panda-girl, en nu realiseer ik me dat ze een partbuddy nodig heeft. Candiceeeeee toevallig nog beschikbaar? c;

    Maar natuuuuuurlijk, ik ben net begonnen met haar c;
    You can hit her up! :Y)


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ondertussen ben ik nog steeds aan het zoeken D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nu ik Benji zijn verleden gelezen heb, wil ik hem zo erg gaan knuffelen terwijl Joshua hem juist zou willen knuffelen samen met een mes in zijn hand.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Nu ik Benji zijn verleden gelezen heb, wil ik hem zo erg gaan knuffelen terwijl Joshua hem juist zou willen knuffelen samen met een mes in zijn hand.


    Hahaha zijn verleden neemt niet weg dat hij nog steeds een asshole is, so Joshua is right to hate him c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Camhanaich schreef:

    Maar natuuuuuurlijk, ik ben net begonnen met haar c;
    You can hit her up! :Y)


    Ghehe. Great. Waar kan Sav haar meeten? ^^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Velaris schreef:
    Ondertussen ben ik nog steeds aan het zoeken D:


    Wat voor iets zoek je? Misschien kan ik helpen c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Raging schreef:
    (...)

    Ghehe. Great. Waar kan Sav haar meeten? ^^

    Voor het Gemini huis? We'll take Candice's car. Het is vast op campus maar lopen is geen optie voor een grand entree. Bel/sms haar wel even van te voren, dat kan ik dan ik mijn stukje verwerken c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Okaaay. Post is er asap.


    Feel the fire, but do not succumb to it.