• En we praten verder over onze personages :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dit bewijst dat ik samen met Joshua een gigantische loner ben x') gaat serieus iedereen naar die feest :'D exclusief Hunter. Study buddy ^^

    wat maakt het uit. Joshie is geen feest-type. Als hij daar zou zijn zou hij eerder schreeuwend wegrennen of stilletjes in de meest stille en donkere hoekje van de kamer zitten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Onesies zijn verre van charmant though xd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh my gosh. Sav gaat als panda.
    That head. Too damn cute.
    CLICK ON IT.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ben echt inspiratieloos qua outfit voor Gregor, en mijn zoekmachine weigert dienst. :3


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    SphinxX schreef:
    Dit bewijst dat ik samen met Joshua een gigantische loner ben x') gaat serieus iedereen naar die feest :'D exclusief Hunter. Study buddy ^^

    wat maakt het uit. Joshie is geen feest-type. Als hij daar zou zijn zou hij eerder schreeuwend wegrennen of stilletjes in de meest stille en donkere hoekje van de kamer zitten.


    Hunter dan? Zijn komende baan zorgt ervoor dat hij onder de doden is ipv onder de levenden


    Bowties were never Cooler

    Canagan schreef:
    Ik ben echt inspiratieloos qua outfit voor Gregor, en mijn zoekmachine weigert dienst. :3


    Hij moet als hond gaan, want die kunnen er niet tegen als een andere hond in zijn gebied plast (cat)

    aka gregor als iemand anders die met Chessa flirt (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mati gaat als aapje :')

    Ik post morgen bc i am too tired en as always zal hij toch fasionably late zijn :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Hunter dan? Zijn komende baan zorgt ervoor dat hij onder de doden is ipv onder de levenden



    I know, daarom zei ik "exclusief hunter" :')

    Door hunter gaat Joshua ook onder de doden zitten aangezien hij hem helpt met zijn study


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)


    I know, daarom zei ik "exclusief hunter" :')

    Door hunter gaat Joshua ook onder de doden zitten aangezien hij hem helpt met zijn study


    Is Joshua zo beinvloedbaar? Andrs kan hij hem misschien meenemen naar het mortuarium als uitstapje


    Bowties were never Cooler

    Velaris schreef:
    (...)

    Hij moet als hond gaan, want die kunnen er niet tegen als een andere hond in zijn gebied plast (cat)

    aka gregor als iemand anders die met Chessa flirt (cat)


    Autch, haha. Het is dat dát geen dier uit de dierentuin is, anders zou dit haast perfect bij hem passen. :')

    @Mignon, zijn daar leuke outfits van dan?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @ Mignon;
    How dare thou. >_>
    Sav is one sexy panda. Cas is gewoon butthurt dat hij daar niks van weet. :'D


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Canagan schreef:
    (...)

    Autch, haha. Het is dat dát geen dier uit de dierentuin is, anders zou dit haast perfect bij hem passen. :')

    @Mignon, zijn daar leuke outfits van dan?


    Haha, het hoeft niet echt perse een dier uit de dierentuin te zijn hoor! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het is nog steeds een dier, zo whatever ;D
    Er bestaat vast wel ergens in China of Japan een hondendierentuin xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Is Joshua zo beinvloedbaar? Andrs kan hij hem misschien meenemen naar het mortuarium als uitstapje


    Hij is beïnvloedbaar ja. Heel erg ook. Dat is een ding wat zijn ouders niet konden voorkomen, om die reden mocht hij met niemand praten dan zijn eigen familie tijdens zijn kindertijd.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••