• En we praten verder over onze personages :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Canagan schreef:
    (...)

    Autch, haha. Het is dat dát geen dier uit de dierentuin is, anders zou dit haast perfect bij hem passen. :')

    @Mignon, zijn daar leuke outfits van dan?
    Neu. Maar Cas wil gewoon innovatief zijn met glow in the dark paint en dan is hij ws van 'close enough'.


    She's imperfect but she tries

    Raging schreef:
    @ Mignon;
    How dare thou. >_>
    Sav is one sexy panda. Cas is gewoon butthurt dat hij daar niks van weet. :'D
    True. )= Cas gaat haar waarschijnlijk bestoken met pandagrappen hehe. Maar intussen...


    She's imperfect but she tries

    Ghehe. Misschien moet ze dan maar eens een beetje lief voor hem zijn. She can appreciate a good joke tho.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mignon schreef:
    (...)Neu. Maar Cas wil gewoon innovatief zijn met glow in the dark paint en dan is hij ws van 'close enough'.


    Dat is wel origineel.
    Hmz, nu ben ik in tweestrijd: gaat ie als hond, of gaat ie mee met Cas als kameleon.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Guys, ik wil Benji iets "menseljker" maken om het zo maar even te zeggen. Nu hij is maar gewoon een arrogante zak, maar dat maakt hem ook maar zo'n leeghoofd vind ik. Wil iemand me misschien helpen met een reden te bedenken waarom hij zo is? Of waarom het zo erg is? Dat arrogante zit sowieso wel in zijn karakter, maar iets moet het versterken. Iemand ideeën?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Guys, ik wil Benji iets "menseljker" maken om het zo maar even te zeggen. Nu hij is maar gewoon een arrogante zak, maar dat maakt hem ook maar zo'n leeghoofd vind ik. Wil iemand me misschien helpen met een reden te bedenken waarom hij zo is? Of waarom het zo erg is? Dat arrogante zit sowieso wel in zijn karakter, maar iets moet het versterken. Iemand ideeën?


    Een breakup veranderd mensen soms in zo'n zin. Maar ik kan me voorstellen dat, dat niet direct genoeg is.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ziegler schreef:
    Guys, ik wil Benji iets "menseljker" maken om het zo maar even te zeggen. Nu hij is maar gewoon een arrogante zak, maar dat maakt hem ook maar zo'n leeghoofd vind ik. Wil iemand me misschien helpen met een reden te bedenken waarom hij zo is? Of waarom het zo erg is? Dat arrogante zit sowieso wel in zijn karakter, maar iets moet het versterken. Iemand ideeën?



    Misschien dat er iets in zijn verleden gebeurd is wat het versterkt heeft?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ziegler schreef:
    Guys, ik wil Benji iets "menseljker" maken om het zo maar even te zeggen. Nu hij is maar gewoon een arrogante zak, maar dat maakt hem ook maar zo'n leeghoofd vind ik. Wil iemand me misschien helpen met een reden te bedenken waarom hij zo is? Of waarom het zo erg is? Dat arrogante zit sowieso wel in zijn karakter, maar iets moet het versterken. Iemand ideeën?



    Rijke status van ouders?
    Ooit gepest geweest
    Wil beter zijn dan iemand
    Word niet gewaardeerd in huis etc

    Misschien ooit een vriendin gegad die hem verliet voor een leeghoofd


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ziegler schreef:
    Guys, ik wil Benji iets "menseljker" maken om het zo maar even te zeggen. Nu hij is maar gewoon een arrogante zak, maar dat maakt hem ook maar zo'n leeghoofd vind ik. Wil iemand me misschien helpen met een reden te bedenken waarom hij zo is? Of waarom het zo erg is? Dat arrogante zit sowieso wel in zijn karakter, maar iets moet het versterken. Iemand ideeën?


    Idk, misschien werd hij beïnvloed door iemand? Familie ofzo? Of misschien was hij eerder ooit echt verliefd op iemand geworden, maar na een harde break-up zag hij de reden niet meer om zo vriendelijk te wezen? Ik verzin hier ook ter plekken wat x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hij is beïnvloedbaar ja. Heel erg ook. Dat is een ding wat zijn ouders niet konden voorkomen, om die reden mocht hij met niemand praten dan zijn eigen familie tijdens zijn kindertijd.


    Dan eindigd hij waarschijnlijk ook in de snijkamer


    Bowties were never Cooler

    Een aantal ideeën voor Benji's arrogantie:

    - Moeizame scheiding van ouders, één van hen hertrouwde en had daardoor weinig aandacht meer voor hem. Hij wilde dus aandacht op een negatieve manier opeisen en dat lukte
    - Vervelend break-up. Hij was smoorverliefd op haar, maar zij verliet hem voor zijn beste vriend van toen.
    - Zijn zus was voor zijn ouders altijd beter, slimmer en ze wisten zeker dat zij een goede succesvolle toekomst zou hebben en hij niet. Hij wil dus beter zijn.

    Wat zouden jullie zeggen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou de eerste doen


    Bowties were never Cooler

    Ik zou de laatste doen, want er zijn al best wel wat met gescheiden ouders volgens mij.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Dan eindigd hij waarschijnlijk ook in de snijkamer


    ..als Joshua veel tijd met hem doorbrengt en Hunter houd hem ook niet tegen dan ja, waarschijnlijk eindigt hij dan idd in de snijkamer


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ziegler schreef:
    Een aantal ideeën voor Benji's arrogantie:

    - Moeizame scheiding van ouders, één van hen hertrouwde en had daardoor weinig aandacht meer voor hem. Hij wilde dus aandacht op een negatieve manier opeisen en dat lukte
    - Vervelend break-up. Hij was smoorverliefd op haar, maar zij verliet hem voor zijn beste vriend van toen.
    - Zijn zus was voor zijn ouders altijd beter, slimmer en ze wisten zeker dat zij een goede succesvolle toekomst zou hebben en hij niet. Hij wil dus beter zijn.

    Wat zouden jullie zeggen?


    De eerste lijkt me wel leuk. Naja.. "leuk"? De beste reden om van Hunter een afschuwelijke mens te maken ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••