• En we praten verder over onze personages :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Wat voor iets zoek je? Misschien kan ik helpen c:


    Ik heb echt al op van alles gezocht, maar veel dingen zijn óf hoerig, óf het is gelijk een heel kostuum :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Ik heb echt al op van alles gezocht, maar veel dingen zijn óf hoerig, óf het is gelijk een heel kostuum :c


    Hmm maybe losgaan met schmink en verder iets basics aan? Kan Benji haar daar nog mee pesten, omdat hij dat zelf ook heeft c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    WTF. Heb totaal t topic gemist


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Staan ze samen op de snijkamer straks... Of bespreken moeilijkheden over Skype als ze ergens anders op snijkamers staan


    Conclusie: Joshua zal nooit de dingen kunnen doen die hij daadwerkelijk zou willen doen. Hij volgde geneeskunde door zijn ouders en vervolgens beland hij in de snijkamer door de invloed van Hunter x) Joshie heeft ook nooit geleerd om zijn eigen beslissingen te nemen.

    En ga er maar uit dat hij Hunter dan 9 op de 10 keer zal gaan Skypen om raad te vragen aan hem aangezien hij beter is dan Josh als het om zulke dingen gaat.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Velaris schreef:
    (...)

    Ik heb echt al op van alles gezocht, maar veel dingen zijn óf hoerig, óf het is gelijk een heel kostuum :c
    Een hertje? :3


    She's imperfect but she tries

    Ziegler schreef:
    (...)

    Hmm maybe losgaan met schmink en verder iets basics aan? Kan Benji haar daar nog mee pesten, omdat hij dat zelf ook heeft c:


    Chessa zou denk ik eerder een outfit doen dan haar hele kop vol smeren met schmink ;D

    @Mignon Had ik al opgezocht, maar niet echt iets gevonden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ziegler schreef:
    (...)

    Hahaha zijn verleden neemt niet weg dat hij nog steeds een asshole is, so Joshua is right to hate him c:


    Ik haatte hem ook ooit, maar nu wat minder :Y) maar ja, je hebt gelijk. Joshua blijft hem lekker haten. Hij is nog steed een asshole, ja :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Conclusie: Joshua zal nooit de dingen kunnen doen die hij daadwerkelijk zou willen doen. Hij volgde geneeskunde door zijn ouders en vervolgens beland hij in de snijkamer door de invloed van Hunter x) Joshie heeft ook nooit geleerd om zijn eigen beslissingen te nemen.

    En ga er maar uit dat hij Hunter dan 9 op de 10 keer zal gaan Skypen om raad te vragen aan hem aangezien hij beter is dan Josh als het om zulke dingen gaat.


    Je weet dat hij misschien ook dingen kan gaan doen met mummies oid. IDK, combine the two. Historical pathologist


    Bowties were never Cooler

    Waar mag Ryder trouwens heen? Hij heeft niet echt mannelijke vrienden, of uberhaupt veel vrienden


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    Waar mag Ryder trouwens heen? Hij heeft niet echt mannelijke vrienden, of uberhaupt veel vrienden


    Hij kan altijd noodgedwongen met Benji naar het feest gaan, ze zijn immers huisgenoten. Dat ze het eigenlijk niet willen, maar uit fatsoen doen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    AlecLightwood schreef:
    Waar mag Ryder trouwens heen? Hij heeft niet echt mannelijke vrienden, of uberhaupt veel vrienden


    He he he. Sav is zijn bestie. Op het feest komt ze echt wel gedag zeggen. c;


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Je weet dat hij misschien ook dingen kan gaan doen met mummies oid. IDK, combine the two. Historical pathologist


    Daar had ik zelf dus niet aan gedacht. (Net als Joshie) ik kijk wel wat er in de toekomst uiteindelijk met hem gaat gebeuren c:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja okay dus Candice staat erop en mijn telefoon sucks dus het is waarschijnlijk hee awkward enzo lol okay yup mooi


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik ben serieus nu al een passende manier aan het verzinnen om Cas te laat binnen te laten komen hehe.


    She's imperfect but she tries

    Okay als ik over een halfuur nog steeds niks heb, dan kan ik nog altijd voor optie Z gaan: naakte molrat. Lekker makkelijk :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered