• Welkom bij het praattopic!

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)




    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten



    Speeltopic nummer 3

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 21:18 ]


    chaos makes the muse

    Oke, mooi!


    Just be yourself

    Jens kan je nu reageren?

    Jens had een tenniswedstrijd,
    ik zit met hem in de eerste opdracht maar als hij tot 12:00 uur weg is dan wordt dat moeilijk.
    Maar ja, het komt vast wel goed.


    Just be yourself

    We bedenken wel iets

    Ik wil beginnen met de eerste opdracht!!!
    (lol)
    waar blijft iedereen??


    Just be yourself

    Heee Lynn, wil je alsjeblieft niet als Albert schrijven haha? Want zo is alles al voor me gezegd x'D
    Vaak is het in een rp zo dat je alleen als je eigen personage schrijft. Dus dit kan eigenlijk niet:

    'Hebben jullie zin in de opdrachten?' vraag ik enthousiast.
    Albert kijkt verbaasd 'Opdrachten, wat bedoel je?'

    Dan had je bij Lynns vraag moeten stoppen zodat ik het als Albert kan beantwoorden. Anders bestuur je personages die niet van jou zijn. . Ik hoop dat ik begrijpbaar ben want ik ben een ramp in uitleggen.


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    Heee Lynn, wil je alsjeblieft niet als Albert schrijven haha? Want zo is alles al voor me gezegd x'D
    Vaak is het in een rp zo dat je alleen als je eigen personage schrijft. Dus dit kan eigenlijk niet:
    (...)
    Dan had je bij Lynns vraag moeten stoppen zodat ik het als Albert kan beantwoorden. Anders bestuur je personages die niet van jou zijn. . Ik hoop dat ik begrijpbaar ben want ik ben een ramp in uitleggen.


    Ja, ze schrijft ook soms uit mijn persoon. Ik vind het niet erg als het 1 zin is, maar ja, je hebt opzich wel gelijk.

    Knorretjuhh schreef:
    Ik wil beginnen met de eerste opdracht!!!
    (lol)
    waar blijft iedereen??
    Ik ben toch uiteindelijk ietsje vroeger terug dan verwacht. Laat de eerste opdracht maar komen!!!

    Harry_Potter007 schreef:
    (...)

    Ja, ze schrijft ook soms uit mijn persoon. Ik vind het niet erg als het 1 zin is, maar ja, je hebt opzich wel gelijk.

    Misschien is het haar eerste rp dus ik dacht ik zeg het even :')
    Welkom terug trouwens!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    (...)
    Misschien is het haar eerste rp dus ik dacht ik zeg het even :')
    Welkom terug trouwens!
    Haha dankje. En het is niet haar eerste RP. Ze doet ook mee met "De Kwaadaardige Club" net zoals ik.

    Ik doe mee met Once Upon A Time, De Fabriek, De Kwaadaardige Club en ik heb me ook nog voor 4 andere ingeschreven... Wat te veel mss?

    Wow, dat is veel ja! Het is ook super leuk om te doen (:


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Ja, ik snap.
    Ik de kwaadaardige club gebeurd dat wel, dus vandaar.
    En dat was mijn eerste RPG, Ik zal er wat meer op letten de volgende keer.
    We spelen wel gewoon verder op de manier zoals jij net heb geantwoord oke?


    dit is wel goed toch?
    'Heeft iemand die brief bij zich?' vraagt Albert. 'Ik heb hem bij me! Wil je hem doorlezen?' vraag ik terwijl ik het antwoord eigenlijk al weet.
    'Ja graag' Zegt Albert glimlachend. Ik pak de brief uit mijn zak vouw hem uit en geef hem aan Albert. 'Alsjeblieft'
    'Dankje' terwijl Albert de brief even rustig doorleest pak ik ook een boterham, en doe er kaas op, hoewel de kaas een beetje naar plastic smaakt eet ik het gewoon op verder is het namelijk prima brood. Ik drink nog wat, en zie dat Albert al weer opkijkt van de brief.
    'Oke, duidelijk' zegt hij terwijl hij me de brief terug geeft. 'Ja, maar ik vraag me dus nog wel af hoe laat we beginnen, want het is al bijna 8 uur. Maar we zien het wel.' zeg ik. Ik pak mijn gitaar weer en speel weer verder, iemand een verzoek nummer?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 12:29 ]


    Just be yourself

    Okiedokie, super!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Alles wat Albert zegt moet weggehaald worden eigenlijk. Jij kan alleen als Lynn iets zeggen en niet als andere personages.
    Dus bijvoorbeeld:

    'Ik heb hem bij me! Wil je hem doorlezen?' vraag ik terwijl ik het antwoord eigenlijk al weet. Ik pak de brief uit mijn zak vouw hem uit en geef hem aan Albert. 'Alsjeblieft'
    Ik pak ook een boterham, en doe er kaas op, hoewel de kaas een beetje naar plastic smaakt eet ik het gewoon op verder is het namelijk prima brood. Ik drink nog wat. 'Ja, maar ik vraag me dus nog wel af hoe laat we beginnen, want het is al bijna 8 uur. Maar we zien het wel.' zeg ik. Ik pak mijn gitaar weer en speel weer verder, iemand een verzoek nummer?

    Even tussendoor, ik vind Lynns outfit heel leuk haha (:

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 13:09 ]


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Ik ben even niet Online mijn neefje komt spelen en ik ga hem schminken