• Oké, ik wist al dat ik Bi ben& ik heb er éindelijk géén problemen meer mee, maar ik ben verliefd op m'n beste vriendin. Ik denk dat het het beste is om het niet tegen haar te zeggen, maar nu zit ik met dat geheim.
    Ik weet niet wat ik moet doen!
    iemand tips?

    oja, ik ben hier niet gekomen om uitgescholden te worden, maar om HULP te krijgen.

    ?

    Ik kan hier wel hetzelfde verhaal gaan ophangen als in andere topics, maar daar heb ik helemaal geen zin meer in.


    Bored.

    Euhh.. je kan 2 dingen doen; 1. Het haar eerlijk zeggen, daarvoor is ze je vriendin. maar is zij ook Bi? zo ja; heb je geluk. nee; misschien gaat ze je wel uitschelden ofzo, weet ik het. moet je dus een beetje mee oppassen.
    2; het haar niet zeggen. Maar, dan weet je nooit of zij het ook is ofzo. áls je dat al weet en ze is het; Grijp je kans ^^, . als ze het niet is en je weet het, heel hard gezegt, maar sorry dan.
    misschien heb je hier iets aan ofzo?!

    Euhh.. je kan 2 dingen doen; 1. Het haar eerlijk zeggen, daarvoor is ze je vriendin. maar is zij ook Bi? zo ja; heb je geluk. nee; misschien gaat ze je wel uitschelden ofzo, weet ik het. moet je dus een beetje mee oppassen.
    2; het haar niet zeggen. Maar, dan weet je nooit of zij het ook is ofzo. áls je dat al weet en ze is het; Grijp je kans ^^, . als ze het niet is en je weet het, heel hard gezegt, maar sorry dan.
    misschien heb je hier iets aan ofzo?!


    ik weet niet,
    ze zegt elke dag
    dat ze me mist
    dat ze van me houd
    en als ze geen knuffel krijgt
    gaat ze half dood.
    maar dat heb je met iedereen gewoon toch..?

    Ik kan hier wel hetzelfde verhaal gaan ophangen als in andere topics, maar daar heb ik helemaal geen zin meer in.

    geef link van topic, dan lees ik het wel.

    (...)

    ik weet niet,
    ze zegt elke dag
    dat ze me mist
    dat ze van me houd
    en als ze geen knuffel krijgt
    gaat ze half dood.
    maar dat heb je met iedereen gewoon toch..?

    vraag het dan eens écht duidelijk. dan weet je het tenminste 100% zeker. Het kan nú zo zijn, dat ze het misschien alleen voor "vriendin" zijn bedoelt. (ik zeg niet dat 't zo is he) ^^, dit is het enige wat ik je nu voor een advies kan geven.
    en BTW, ik zou het dan wel vragen als er niemand bij is ofzo.

    nouu kijk....

    misgien moet je met haar een gesprek houden over bi zijn enzo wat ze der van vind wat ze zal doen als jij dat was ofsow en dan als zegt dat het haar niet uitmaakt of iemand bi is of niet dan ga je het vertellen.
    misgien is dit een optie??

    (:


    My Foughts You Can't Decode

    nouu kijk....

    misgien moet je met haar een gesprek houden over bi zijn enzo wat ze der van vind wat ze zal doen als jij dat was ofsow en dan als zegt dat het haar niet uitmaakt of iemand bi is of niet dan ga je het vertellen.
    misgien is dit een optie??

    (:


    Hmm, Okée. Ik zal kijken..

    Ligt eraan. Ik heb vrienden waar ik gewoon zeker van weet dat ze normaal reageren als ik ze zou vertellen dat ik verliefd op ze zou zijn, maar ook waarvan in niet zeker van ben van een reactie.
    Dat kun je denk ik het beste zelf beoordelen.


    Mew <3

    Ik adviseer je om het eerlijk te vertellen. Misschien komt ze er vroeg of laat er toch achter. En net als wat YOUSUCKx zei: misschien is zei het ook wel. En de dingen die jij er over zegt kan het misschien ook. Je kan het ook niet zeggen, maar misschien komt ze er dus achter of heb je later spijt..

    Heel veel sterkte en ik ben er voor je als je dat wil ;)


    bla bla bla

    ... diepe zucht. Kijk is even goed het topic rond.. lees dan vooral het comment van DarkPassion en mij.. en dan ben je eruit >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    Misschien is het juist het beste om het eerlijk te zeggen. Ik bedoel: Het is je vriendin. En echte vrienden en vriendinnen kan je alles vertellen. Weet ze trouwens dat jij bi bent?

    En ik vind het heel goed van jou dat jij hier durft te zeggen dat jij bi bent. Dik respect daarvoor ;).

    Maar ff terug op jou'n vraag.

    Hoelang ken je haar al? Is zij ook bi? Heb je veel vertrouwen in haar?
    Als het een echte vriendin is en niet iemand die achter je rug om rare dingen doet kan je het gewoon het beste vertellen tegen haar. En ik snap best dat het moeilijk is en best ook wel beschamend maar weetjewel? Je hoeft je er echt niet voor te schamen vind ik.

    Ik ga ook al 1 jaar aan mijn vriendin om ( waarmee ik nu heb ) en ik moest haar op ten duur ook iets heel beschamends vertellen. Een geheim ( Ik zeg het liever niet ) Zij weet het nu al bijna een jaar en verder helemaal niemand. Het mooiste is dat zij er erg veel respect voor had. En sins ongeveer een jaar geleden weet ik gewoon dat ik haar alles maar dan ook alles kan vertellen en het blijft tussen ons 2.

    Kortom: Echte vrienden en vriendinnnen kan je gewoon alles vertellen.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    eerlikheid duurt het langst (ofzoiet xD) zeg da gwn als het echt je bf is begrijpt ze je en kunne jullie samen een oplossing zoeke!!!(H)


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!