• Ik kon hier nergens een topic over vinden, dus ik dacht, ik maak er meteen 1 aan!

    Mijn vriend en ik hebben sinds drie of vier dagen eindelijk een Playstation 4. Ik heb ik weet niet hoe lang moeten zeuren en slijmen voordat hij er ook eindelijk één wilde (zijn voorkeur lag bij de Xbox one maar nu is hij toch over!) We hebben hem samen gekocht, al wonen we nog niet samen. Wel bijna, hoop ik als het een beetje goed gaat de aankomende maanden.


    Bij aanschaf van de PS4 kochten we ook drie spellen er nog bij, één daarvan was Until Dawn. Nu moet je weten dat ik echt een ongelofelijke angsthaas ben en als ik buiten loop in de avond met mijn honden en kraakjes achtervolgen me ben ik al bang.
    Dus Until Dawn is een goede keuze. Not Nu ben ik nog niet ver, hoofdstuk 2 denk ik? Maar ik vind het nu al eng haha. Ik ben ook gisteravond maar gestopt, ook al gebeurde er nog niks. Mijn vriend vindt het nog enger dan ik en wilt nu ook niet eens meer meekijken, haha.

    Wat is jouw ervaring met Until Dawn? Komen je angsten van het gesprek met dokter Hill nu echt terug in het spel? Jakkes! Heb je het spel al uitgespeeld?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    AAAAAAH UNTIL DAWN <3

    Ik heb het twee keer uitgespeeld maar moet het nog een paar keer doen.
    Het kan soms echt dood en dood eng worden. Maar het feit dat alles in jouw handen ligt is waanzinnig.

    En je angsten komen niet echt terug met dokter Hill. Als jij bijvoorbeeld aangeeft dat je bang bent voor vogelverschrikkers, zal je misschien wat vaker een vogelverschikker tegenkomen maar niets speciaals. En oh, het verhaal is zo goed <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    AAAAAAH UNTIL DAWN <3

    Ik heb het twee keer uitgespeeld maar moet het nog een paar keer doen.
    Het kan soms echt dood en dood eng worden. Maar het feit dat alles in jouw handen ligt is waanzinnig.

    En je angsten komen niet echt terug met dokter Hill. Als jij bijvoorbeeld aangeeft dat je bang bent voor vogelverschrikkers, zal je misschien wat vaker een vogelverschikker tegenkomen maar niets speciaals. En oh, het verhaal is zo goed <3


    Ah, shit. ik gaf clowns aan, omdat dat plaatje gewoon enger was. En ik moest er één kiezen.. Ik g vanavond verder spelen en aah. Ik kies ook telkens de softe keuzes tot nu toe. Vogel niet doodschieten, lief doen tegen de ex van mijn vriendin, sneeuwbal in zijn gezicht proppen i.p.v. zoenen. Dat is wel heel leuk!

    Vooral door de muziek is het zo eng!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Heb 'm niet zelf gespeeld maar wel een paar let's play's op youtube gezien, en ondanks alle enge momenten, is het het allemaal waard want het verhaal is zoooo ontzettend goed! Heel veel plezier met spelen haha!


    “If you want to live where people are not afraid of mice, you must give up living in palaces.” - We Were Liars

    Ik heb het (vaak met mijn ogen half dicht haha) gezien via een play through op youtube. Vond het echt een super awesome game, met hele goede jumpscares, maar ik heb m niet zelf gespeeld door gebrek aan een ps4 >.<
    Ik wens je iig veel succes met spelen! haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Douleur schreef:
    (...)

    Ah, shit. ik gaf clowns aan, omdat dat plaatje gewoon enger was. En ik moest er één kiezen.. Ik g vanavond verder spelen en aah. Ik kies ook telkens de softe keuzes tot nu toe. Vogel niet doodschieten, lief doen tegen de ex van mijn vriendin, sneeuwbal in zijn gezicht proppen i.p.v. zoenen. Dat is wel heel leuk!

    Vooral door de muziek is het zo eng!


    Geloof me, je gaat echt moeilijke keuzes moeten maken :') Ik wil niet voor je spoilen maar zodra je Dingetje bent tegengekomen, moet je het even posten. (En tegen die tijd kom je er vanzelf achter wie Dingetje is) (A)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Geloof me, je gaat echt moeilijke keuzes moeten maken :') Ik wil niet voor je spoilen maar zodra je Dingetje bent tegengekomen, moet je het even posten. (En tegen die tijd kom je er vanzelf achter wie Dingetje is) (A)


    Ah, nu ben ik nieuwsgierig geworden. ik zal het dan zeker hier posten. Ik moet eerst even dat huis overleven op zoek naar een deodorant bus, wat ik al eng vond en stopte.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Yep, al zo'n drie keer gespeeld nu! 1 x helemaal zelf, 1 x met een vriendin en 1 x met mijn destijds scharrel. Geweldig spel, al dacht ik in het begin wel echt dat het zo'n super cliche game ging worden, maar ik had het mis.

    Maar God fuck, die Wendigo's zijn terrifying.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Yep, al zo'n drie keer gespeeld nu! 1 x helemaal zelf, 1 x met een vriendin en 1 x met mijn destijds scharrel. Geweldig spel, al dacht ik in het begin wel echt dat het zo'n super cliche game ging worden, maar ik had het mis.
    Maar God fuck, die Wendigo's zijn terrifying.


    Zo en hoe! Ik speelde het 's nachts en ging dan nog even naar buiten om te roken. Stond echt constant om mee heen te kijken, bang dat een wendigo op me zou springen :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Zo en hoe! Ik speelde het 's nachts en ging dan nog even naar buiten om te roken. Stond echt constant om mee heen te kijken, bang dat een wendigo op me zou springen :')

    Echt man, vooral in de slotscene wanneer die dingen steeds gruwelijk dicht bij Sam komen en je die controller stil moet houden terwijl hij loopt te trillen.. Ik moest sterk zijn van mezelf en dat ding vast blijven houden en niet cheaten door hem op de koffietafel te leggen, maar God.. Ik kneep hem zo hard. :'D


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Echt man, vooral in de slotscene wanneer die dingen steeds gruwelijk dicht bij Sam komen en je die controller stil moet houden terwijl hij loopt te trillen.. Ik moest sterk zijn van mezelf en dat ding vast blijven houden en niet cheaten door hem op de koffietafel te leggen, maar God.. Ik kneep hem zo hard. :'D


    Ik ben zo kwaad geworden tijdens die scene! Ik ging voor de 'everybody lives' achievement, en letterlijk de laatste keer dat die Wendigo bij Sam stond, krijg ik opeens een stuiptrekking. Sam dood, achievement weg. Nu kan ik weer opnieuw :')
    Oh, ship jij Chris en Ashley ook zo hard btw?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Ik ben zo kwaad geworden tijdens die scene! Ik ging voor de 'everybody lives' achievement, en letterlijk de laatste keer dat die Wendigo bij Sam stond, krijg ik opeens een stuiptrekking. Sam dood, achievement weg. Nu kan ik weer opnieuw :')
    Oh, ship jij Chris en Ashley ook zo hard btw?

    Ah neee, hahaha, zo kut. Geen wonder dat je zo'n struiptrekking kreeg though, ik vind die Wendigo's zo ziek goed gemaakt. En ja, Ash en Chris ship ik al sinds het begin (: Liet Chris ook zichzelf neerschieten. Helaas overleefde Chris zijn run terug naar de hut niet en zag Ashley hoe zijn hoofd voor de deur kwam rollen..):


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ah neee, hahaha, zo kut. Geen wonder dat je zo'n struiptrekking kreeg though, ik vind die Wendigo's zo ziek goed gemaakt. En ja, Ash en Chris ship ik al sinds het begin (: Liet Chris ook zichzelf neerschieten. Helaas overleefde Chris zijn run terug naar de hut niet en zag Ashley hoe zijn hoofd voor de deur kwam rollen..):


    Bij mij de eerste keer ook niet :C Mijn hart brak. Hoewel ik Ashley af en toe zo annoying vind though. Chris weet tenminste alles nog leuk te houden met enorm veel humor.
    En ogod, dat gedeelte in die kliniek, met al die wendigo's. Mike had eigenlijk met een enorme 'nope' moeten omdraaien.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik hou van dat spel!


    16 - 09 - '17