• Welkom bij het praattopic!

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)




    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten



    Speeltopic nummer 3

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 21:18 ]


    chaos makes the muse

    Harry_Potter007 schreef:
    Ik zit na het varen met Cinderella...


    Anders zoek je Lynn maar weer op...


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Anders zoek je Lynn maar weer op...
    Misschien wel... Maar met wie moet zij?

    Ik heb tot nu toe alleen de 1e opdracht gehad en sommigen van jullie/ de meesten zijn al bij opdracht 3..
    Dus ik weet niet zo goed wat ik moet doen..


    Just be yourself

    Ik ben bij opdracht 2

    Harry_Potter007 schreef:
    Ik ben bij opdracht 2


    Niet, we zijn bij 3

    Haha guys, ieder koppel is bij een zijn/haar opdracht. Zolang we maar samen eindigen (:


    tya

    Poshlost schreef:
    Haha guys, ieder koppel is bij een zijn/haar opdracht. Zolang we maar samen eindigen (:


    Dat is wel zo handig (,:


    chaos makes the muse

    We gaan nu verder met topic 3! De link staat in de beschrijving van dit praattopic!


    chaos makes the muse

    Woehoe! Op naar topic 3 :')


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    (hoera) fisssaaaa


    tya

    Ik ga naar bed, tot morgen! (:


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Weltrusten en tot morgen!


    chaos makes the muse

    Lisadragonrider schreef:
    (...)

    Niet, we zijn bij 3
    Ohw ja sorry ik was Lynn al helemaal vergeten ;)

    Ik ben nu bijna naar school

    Tot half vijf!!! :Y)

    Ik heb straks een toets, dus ik ga nog eventjes leren... zover mogelijk is.. Dus de rest van Clementines plan komt waarschijnlijk vanmiddag of vanavond pas. Het zou leuk zijn als we vanavond konden beginnen met de gezamenlijke opdracht, maar aangezien iedereen nog verspreid is gaat dat denk ik niet lukken, dus dat word waarschijnlijk morgen. In ieder geval zal ik even vanuit Clementine vertellen wat er gebeurt, maar dat weet de groep niet! Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is...


    chaos makes the muse