•       Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
          Schrijf hier dan alles van je af.

    Lolicia.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 22:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    (...)

    Jep. Steve Rogers is opeens een deep-cover agent voor HYDRA (waar ik jullie mijn rant over zal besparen, want drie andere mensen hebben er vandaag al aan moeten geloven) en Faking It is gecancelled na seizoen drie. (no_chears)


    AAAAAAAAAHHHH D:

    #notallcaps


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    AAAAAAAAAHHHH D:

    #notallcaps


    Same. Ik heb geen idee over welke van de twee delen nieuws je het eigenlijk hebt (al zou "#notallcaps" wel een fantastische pun zijn op het Marvel nieuws :p ), maar het maakt ook niet zoveel uit, want het is op beide van toepassing. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Same. Ik heb geen idee over welke van de twee delen nieuws je het eigenlijk hebt (al zou "#notallcaps" wel een fantastische pun zijn op het Marvel nieuws :p ), maar het maakt ook niet zoveel uit, want het is op beide van toepassing. :x


    Het Steve verhaal, want sadly heb ik geen tijd om series te kijken :c
    Of naja, ik denk dat ik geen tijd heb, maar het punt is dat ik de energie niet heb om een site te zoeken waar je een beetje redelijk series kunt kijken :')
    Ik moet wel zeggen dat AAAAHH nog een understatement is. Mijn arme hartje is gebroken. Steve, wat doe je me aan? D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Status: nog steeds getraumatiseerd door GoT.


    What would Emma do?

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Het Steve verhaal, want sadly heb ik geen tijd om series te kijken :c
    Of naja, ik denk dat ik geen tijd heb, maar het punt is dat ik de energie niet heb om een site te zoeken waar je een beetje redelijk series kunt kijken :')
    Ik moet wel zeggen dat AAAAHH nog een understatement is. Mijn arme hartje is gebroken. Steve, wat doe je me aan? D:


    I know, ik word er eigenlijk niet goed van. Steve Rogers is ontworpen door twee mannen van joodse afkomst en nu heeft Marvel besloten dat het leuk/spannend/winstgevend zou zijn om ons opeens te vertellen dat hij al die tijd al stiekem bij was aangesloten bij een wannabe-nazi organisatie en dat is min of meer de woordenboekdefinitie van bullshit (en antisemitisme, jfc).
    Maar goed, negeernegeernegeer. MCU en fandom Steve, míjn Steve, weet wel beter dan dit. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    I know, ik word er eigenlijk niet goed van. Steve Rogers is ontworpen door twee mannen van joodse afkomst en nu heeft Marvel besloten dat het leuk/spannend/winstgevend zou zijn om ons opeens te vertellen dat hij al die tijd al stiekem bij was aangesloten bij een wannabe-nazi organisatie en dat is min of meer de woordenboekdefinitie van bullshit (en antisemitisme, jfc).
    Maar goed, negeernegeernegeer. MCU en fandom Steve, míjn Steve, weet wel beter dan dit. (cat)


    Mijn theorie is dat ze de imperiusvloek op hem hebben gebruikt.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square schreef:
    (...)

    I know, ik word er eigenlijk niet goed van. Steve Rogers is ontworpen door twee mannen van joodse afkomst en nu heeft Marvel besloten dat het leuk/spannend/winstgevend zou zijn om ons opeens te vertellen dat hij al die tijd al stiekem bij was aangesloten bij een wannabe-nazi organisatie en dat is min of meer de woordenboekdefinitie van bullshit (en antisemitisme, jfc).
    Maar goed, negeernegeernegeer. MCU en fandom Steve, míjn Steve, weet wel beter dan dit. (cat)


    Menens? D: Slechtste beslissing ooit...


    What would Emma do?

    Vreemde stalkerige vogel...


    What would Emma do?

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Mijn theorie is dat ze de imperiusvloek op hem hebben gebruikt.


    Ik heb al een hele lijst aan steeds minder plausibele verklaringen, maar deze vind ik erg goed. Het was Voldemort. :Y)



    Lindemann schreef:
    (...)

    Menens? D: Slechtste beslissing ooit...


    De comic zelf is nog niet uit, dus er is nog vage hoop dat dit een rare publiciteitsstunt is en het minder erg blijkt te zijn dan het lijkt, maar de woorden van de Marvel-mensen lijken vrij helder. Als het wel een stunt is, is het overigens alsnog een vrij wrede, naar mijn mening. Een hoop mensen kunnen er echt niet om lachen.

    Chris Evans geeft overigens wel weer eens aan dat hij de perfecte Cap is te midden van al deze onzin. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lindemann schreef:
    Vreemde stalkerige vogel...


    Ik had een stalkercorgi en jij hebt een stalkervogel? (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    JA HALLO net nu het etenstijd is, is mijn honger over.


    Slightly drunk.

    Square schreef:
    (...)

    De comic zelf is nog niet uit, dus er is nog vage hoop dat dit een rare publiciteitsstunt is en het minder erg blijkt te zijn dan het lijkt, maar de woorden van de Marvel-mensen lijken vrij helder. Als het wel een stunt is, is het overigens alsnog een vrij wrede, naar mijn mening. Een hoop mensen kunnen er echt niet om lachen.

    Chris Evans geeft overigens wel weer eens aan dat hij de perfecte Cap is te midden van al deze onzin. :'D



    I approve!

    &ik mag eerlijk gezegd hopen dat het een stunt is, want ik zou het echt raar vinden als het zo blijkt te zijn.
    Maar hee, er blijkt ook een een of ander alternatief universum te zijn waar Tony een vrouw is en trouwt met Steve dus eigenlijk is alles mogelijk.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square schreef:
    (...)

    Ik had een stalkercorgi en jij hebt een stalkervogel? (nerd)


    Er zit een merel in de tuin. Hij zit hier al twee weken en hij gaat maar niet weg. :') Hij is niet gewond niet te jong kan goed vliegen en heeft denk ik geen partner.


    What would Emma do?

    I'm so tired.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    &ik heb mezelf weer teleur gesteld door een lijstje op Q te maken met redenen waarom ik zoveel eet. Ik en mijn uitstelgedrag zijn een ernstig probleem :c


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."