Graham
Ruby gromde lichtjes naar mij. 'Je hart,' vroeg ze verbaast. 'Je hebt je hart al lang terug, Regina heeft hem teruggestopt.' Ik weet wat er aan de hand was met Ruby, maar ze vertelde dingen die nooit gebeurd waren. Was Ruby verliefd op mij? Toen ik vertelde dat Emma voor mij de ware was, werden haar ogen groter, viel haar mond open en zag tranen in haar ogen komen. "Zo bedoelde ik het niet Ruby." mompelde ik zachtjes. Huh, wacht ik had gevoelens geuit net richting Ruby. Dus ik beschikte weer over mijn hart?
Ik werd uit mijn gedachtes gewekt toen ik Ruby's stem weer hoorde. 'Regina, er is iets met Graham, hij herinnert zich niets. Zelfs niet dat wij wat hebben,' mijn mond viel open van verbazing. Dat was het dan. Ik was er klaar mee. Ik wilde weglopen toen opeens een meisje tevoorschijn kwam. 'Graham, jij herinnert je je niet meer dat je iets met Ruby had?' Wat was dit toch met iedereen? Ik had nooit met Ruby gehad en wie was dit meisje? "Sorry, maar jij bent?" vroeg ik kalmpjes.
Regina
Ik gaf Henry een zoen vlak voordat hij de schoolbus instapte. De bus reed weg en ik keek hem na voordat die de bocht omging. Op dat moment ging mijn telefoon.
"Regina Mills."
'Regina,' Het was Ruby en aan haar stem kon ik horen dat er iets mis was. 'Er is iets met Graham, hij herinnert zich niets. Zelfs niet dat wij wat hebben,'
Ruby kon mijn gezichtsuitdrukking niet zien, maar mijn mond stond wijd open van verbazing. "Sorry, wat zeg je me nu? Waar ben je? Ik kom er gelijk aan!"
If no one else will defend the world then I must