Edderkopp schreef:
(...)
^ Dit....
Ik vind het redelijk bizar dat we "wereld" en "aarde" moeten kennen, terwijl dat boeken van vorig jaar zijn die we in 6v op onze school in ieder geval niet meer hebben? Volgens mijn docent draait dat meer om basiskennis, maar ik voel me wel een beetje genaaid dat ik dat dus minder goed voor kan bereiden.
Maar goed, ik heb de samengevat gekocht en ben van plan daaruit te leren. Oude examens word ik denk ik niet zo gelukkig van. En de syllabus trouwens ook niet. Was deze maar zoals die van MAW, dat alle stof erin staat in plaats van een beetje globaal de onderwerpen.
Duits update: 7,9 voor examen van 2014. Laat die 9 op mijn eindlijst maar zitten. :'D
Onhandig dat jullie school die boeken niet meer besteld heeft voor jullie! Wij hebben gelukkig ook de boeken van voorgaande jaren gekregen, samen met Samengevat, het Wereldwijs Zakboek en de Examenbundel. Maar juist omdat dat samen negen boeken zijn, weet ik niet meer waar ik moet beginnen. :')
Haha, die examens vind ik ook deprimerend, maar het is wel een goede voorbereiding, denk ik. De syllabus vind ik wel fijn! Vooral de aandachtspunten en belangrijke begrippen zijn voor mij ook overzichtelijk.
Misschien valt het Duits examen uiteindelijk wel mee! Als je net rond een 8,7 had, kan dat ook altijd nog op je eindexamen gebeuren. ^^
"Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."