• Binnen drie à vier weken beginnen de examens in België weer ik ik vond het tijd om er een topic voor aan te maken! We kunnen elkaar hier mentaal steunen en zeuren over vakken en leerstof. :Y) Wij hebben net ons examenrooster gekregen en ik haat het nu al, sinds we eindigen met biologie en dat immens veel is (en het is mondeling, wat het nog drie keer zo erg maakt). Nu goed, zien jullie het een beetje zitten?
    Voor het jaar met de examens gaat eindigen, wil ik alvast twee bedankjes uiten. Bedankt, wikipedia en scholieren.com, dat jullie er in deze duistere tijden altijd voor ons geweest zijn. Jullie zijn ware lifesavers.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dazai schreef:
    (...)
    Vielen de examens zo hard tegen? :c Sterkte.


    Fysica is buis. Bio is buis. Wiksunde is net erdoor. Chemie en aardrijkskunde gingen niet te denderend. Duits evenmin. En ik doe Talen-Wetenschappen, so yeah, het was een ramp. :'D Maar bedankt. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    No, no, no wait. Ik heb morgen nog 2 vakken.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hallo buis!(doeg)

    Ik snap niets van duits! En dat mens legde ook niets uit.

    Die lessen zagen er zo uit:

    "Zo, die zijn jullie blaadjes. Je moet dat zo, zo en zo doen.
    Had ik jullie al over mijn zoon verteld?"
    *Maken oefeningen*
    "Mevrouw, ik snap het niet zo goed."
    "Ahh, maar mijn zoon he,..."


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Hallo buis!(doeg)

    Ik snap niets van duits! En dat mens legde ook niets uit.

    Die lessen zagen er zo uit:

    "Zo, die zijn jullie blaadjes. Je moet dat zo, zo en zo doen.
    Had ik jullie al over mijn zoon verteld?"
    *Maken oefeningen*
    "Mevrouw, ik snap het niet zo goed."
    "Ahh, maar mijn zoon he,..."




    Dat zijn echt exact de lessen geschiedenis van ons! Buiten het feit dat ze wel haar les geeft en ondertussen over haar zoons en honden praat. :'D Maaaaaar, geschiedenis is bij mij wel relatief goed gegaan (ze heeft tegen mijn zus gezegd dat ik het lichtpuntje van haar dag was omdat het bij iedereen behalve ik en een paar anderen rotslecht was, haha :Y)). ^^ Duits is echt klooooote!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Moest de situatie niet zo ernstig zijn zou ik kunnen lachen.:W

    Toppie!*O*


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    YAAAY IK BEN KLAAAAr


    Heaven is a place that we all have

    Debbaut schreef:
    Moest de situatie niet zo ernstig zijn zou ik kunnen lachen.:W

    Toppie!*O*


    Het komt wel goed! (:
    EN JOEPIE IK BEN GISTEREN NIET GEBELD MEANING DAT IK MIJN JAAR OVERLEEFD HEB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wow. Ik ben zó blij. Jezus. Eindelijk van dat rotte vijfde jaar af. Nu nog door m'n zesde stoten en dan zijn we er!!
    Mijn vriendin is wel gebeld en heeft een C-attest maar mag klaarblijkelijk haar zesde toch in een andere niet-ASO richting doen ... ik vind het echt zwaar kut, want ze is echt één van mijn beste vriendinnen. Ook gewoon voor haar, want ze heeft écht veel werk gestoken in haar examens en haar voorbereidingen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kan met trots mededelen dat ik dit jaar ga afstuderen in mijn middelbaar *O*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Supeeeeeeeeeeeeeer! Proficiat!! (hoera)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toch geen buizen!*O*

    A-attest met 86.5%!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Toch geen buizen!*O*

    A-attest met 86.5%!

    Hoe kun je zoveel halen? O.o Dat doe ik niet eens in mijn dromen :') Iig: gefeliciteerd!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wow, Jarne, fantastisch!
    Ik heb een A-attest met 66% in totaal (één onder het klasgemiddelde, bah) en twee buizen. Ik heb echt dikke chance gehad. Maaaaaaaaaaaar ... 83 voor examen Engels en 73 voor Frans, waar ik absoluut in suck haha.
    Fijne vakantie iedereen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    91,6 voor wiskunde my god


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Strever. (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    Strever. (cat)


    Dude(tte), het was voor mij een erg grote verrassing. Ik dacht dat ik het verknald had. :'D

    86,6 in totaal.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28