• Binnen drie à vier weken beginnen de examens in België weer ik ik vond het tijd om er een topic voor aan te maken! We kunnen elkaar hier mentaal steunen en zeuren over vakken en leerstof. :Y) Wij hebben net ons examenrooster gekregen en ik haat het nu al, sinds we eindigen met biologie en dat immens veel is (en het is mondeling, wat het nog drie keer zo erg maakt). Nu goed, zien jullie het een beetje zitten?
    Voor het jaar met de examens gaat eindigen, wil ik alvast twee bedankjes uiten. Bedankt, wikipedia en scholieren.com, dat jullie er in deze duistere tijden altijd voor ons geweest zijn. Jullie zijn ware lifesavers.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Ô Plinius Minor,
    hoezeer uw verderfelijke stijlfiguren en verlevendigde dolfijnverschijningen en ut-zinnen en valse si-zinnen in de vorm van een a+i, mij de laatste maanden ook getorqueat hebben, ik zal ze missen. Ik zal uw grootse uithalen missen en dat protserige taalgebruik en die adviezen over dingen die niet eens gebeuren in uw dagelijks leven. O Plinius Minor, misschien tot nog eens. Tot volgend jaar misschien.
    Voor altijd de uwe,
          Fren

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Wasikowska schreef:
    Ô Plinius Minor,
    hoezeer uw verderfelijke stijlfiguren en verlevendigde dolfijnverschijningen en ut-zinnen en valse si-zinnen in de vorm van een a+i, mij de laatste maanden ook getorqueat hebben, ik zal ze missen. Ik zal uw grootse uithalen missen en dat protserige taalgebruik en die adviezen over dingen die niet eens gebeuren in uw dagelijks leven. O Plinius Minor, misschien tot nog eens. Tot volgend jaar misschien.
    Voor altijd de uwe,
          Fren

Plinius, dat waren nog eens tijden (;

If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

Ik had vandaag Natuurwetenschappen mondeling. Heel veel stress voor gehad, maar ook heel goed meegevallen. Super veel geluk gehad met de vragen ook.

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Ik ga dood. (huil) Bio is zo fucking veel en dan nog eens die vreselijke glucoseverbranding ... baaaah

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

morgen laatste examen en het is geschiedenis

Heaven is a place that we all have

Dat wordt een buis voor godsrotsdienst. Maat wat verwacht je als 40% van de leerstof zelfstudie is met verbetersleutel op mail?-,-

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Aerate schreef:
    morgen laatste examen en het is geschiedenis

Mijn laatste examen is morgen ook geschiedenis haha. Ik heb er alleen nog esthetica voor.

Jessss, eindelijk gedaan! (yeah)

I wanna be a wizard!

bio was een ramp.
    ik ga geluk hebben als ik 30% heb.

En we zijn er vanaf *-* Duits ging eigenlijk veel beter dan verwacht en mijn vriendin en ik hebben een compliment van de leerkracht gekregen over hoe goed het was dus examens zijn goed afgesloten ^^

Eindelijk gedaan ;D Ik ben blij dat ik ervan af ben^^

Jongens, vakantieeeee *O*

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Metamorphoses schreef:
    Jongens, vakantieeeee *O*

En daarna sowieso nog eens mijn vijfde doen. Joepieeee! Maar vakantie is altijd goed haha.

DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

En daarna sowieso nog eens mijn vijfde doen. Joepieeee! Maar vakantie is altijd goed haha.

Vielen de examens zo hard tegen? :c Sterkte.