• Binnen drie à vier weken beginnen de examens in België weer ik ik vond het tijd om er een topic voor aan te maken! We kunnen elkaar hier mentaal steunen en zeuren over vakken en leerstof. :Y) Wij hebben net ons examenrooster gekregen en ik haat het nu al, sinds we eindigen met biologie en dat immens veel is (en het is mondeling, wat het nog drie keer zo erg maakt). Nu goed, zien jullie het een beetje zitten?
    Voor het jaar met de examens gaat eindigen, wil ik alvast twee bedankjes uiten. Bedankt, wikipedia en scholieren.com, dat jullie er in deze duistere tijden altijd voor ons geweest zijn. Jullie zijn ware lifesavers.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fysica leren met Nirvana op de achtergrond! Die grunch geeft mooi mijn haat voor fysica weer. :'D En het bewijst dat ik al 78 minuten (yeuy! wat veel!) gestudeerd heb, want ik heb net heel de CD uitgeluisterd. :D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fysica wordt een ramp. Fml. Iemand al begonnen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toda schreef:
    Fysica wordt een ramp. Fml. Iemand al begonnen?

    Ik begin morgen met godsdienst ):


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Jep, ik had vandaag mijn eerste, wiskunde. En ik mag niet klagen want slecht ging het niet (:
    En morgen heb ik cultuurwetenschappen mondeling, dat is wat anders...


    I wanna be a wizard!

    Ik ben echt trots op mezelf. Dit is mijn derde pauze en ik heb al zeker 2+1.5+1.5 uur aan een stuk doorgeleerd. Oh trouwwens als je pc je stoort: download Cold Turkey en stel in welke sites je wil blokkeren. Helpt echt goed ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Aiaiai examens ik begin woensdag met wiskunde...


    I'll just leave this here.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mijn eerste officiële mondeling is goed (relatief goed) gegaan! Joehoeeee! En naar 't schijnt was mijn wiskunde slecht maar ben ik erdoor (volgens mijn leerkracht wiskunde die haar mond voorbij gepraat had), dus hoeraa!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    En ik heb ook mijn punten voor mijn paper van geschiedenis (joehoe!) die op twintig procent van het examen staat! Ik heb 15 op twintig en ben best blij haha, want heel veel mensen hebben minder. :'D Hier de beoordeling:

    Stiptheid
    formeel

    Synthese
    Onderzoeksvragen
    Werkdocumenten
    Paper
    Bronnen

    Totaal

    Examenpunten
    10/10
    9.166667/10

    staat wegens redenen bij mij niet op punten
    idem hierboven
    14.54545/20
    20,86957/30
    7,142857/10

    61,72454/80

    15/20

    De bedenken dat ik aan die paper en de bronnen nog de dag ervoor moest beginnen (min of meer, ik had al een voorblad. :'D) vind ik dat ik dat uitzonderlijk goed gedaan heb hahaha.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 22:47 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jongens, wat activiteit! :D Wat hadden jullie vandaag? Ik had Frans mondeling en het is vrij oké gegaan, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik had gedragswetenschappen mondeling. Ik dacht dat het meeviel maar mijn leerkracht zij van niet haha, rot.


    I wanna be a wizard!

    Ik had vandaag wiskunde. Eerste deel ging verrassend goed, tweede deel iets minder, maar wel nog oké.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Founder schreef:
    Ik had gedragswetenschappen mondeling. Ik dacht dat het meeviel maar mijn leerkracht zij van niet haha, rot.


    Ah, da's echt klote! Ga je erdoor zijn?
    @Dazai: Super van dat eerste deel! En nu ja, je bent er door dus feestje! ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    yass wiskunde gedaan. and i naaaaailed it.


    Heaven is a place that we all have

    superbeeeeeee! ik ben allang blij dat ik erdoor ga zijn op wiskunde hahaha


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried