Graham
"hoezo hart?" vroeg Emma. 'Regina had het. Ik vertrouwde haar.' Ruby keek naar Emma, ik volgde haar blik. 'Emma, jij kan het hart in Graham plaatsen!' riep ze uit. Ze pakte mijn hart uit mijn handen en gaf het aan Emma. 'Nee, wacht,' ze griste mijn hart weer uit Emma's handen. Het was niet fijn om te zien hoe er met mijn hart werd omgegaan. "Euh.." stamelde ik. 'Het is en het blijft Regina, we moeten het eerst testen.' Ruby keek me aan en ik wist gelijk wat ze wilde gaan doen, "Ruby, nee alsjeblieft niet doen,"
'Dit kan even pijn doen.' Ze pakte mijn hand vast en kneep ik mijn hart. Ik kneep mijn ogen al samen voor de hevige pijn, maar die leek niet te komen. 'Voel je niets?' vroeg Ruby. Ik schudde verbaast mijn hoofd. Terwijl Ruby harder kneep legde ik mijn hand op mijn borst. Ik voelde toch echt een hart kloppen. Opeens zag ik stof uit de hand van Ruby dwarrelen. Het was een super groot risico wat ze genomen had, maar het leek goed te zijn afgelopen. Ruby keek me geschrokken aan. 'Het was niet jouw hart,' fluisterde ze. Ruby liet mijn hand los 'Ik moet gaan, ik ga jouw hart halen Graham.' Ze gaf me snel een zoen en stormde vervolgens het politiebureau uit. Ik keek haar sprakeloos na.
Regina
Via de spiegels in mijn kluis had ik alles meegekregen. Wat had ik zo graag in zijn echte hart willen knijpen op het moment dat Ruby erin kneep. Dan had zij Graham vermoord en was haar Happy End afgelopen. Misschien een leuk ideetje voor de vloek. Ik zou Graham in kerkers stoppen waar Belle ook had gezeten en vervolgens een grafsteen plaatsen met Grahams naam. Wat gruwelijk goed idee was dat toch. Ik zag dat Ruby weer op huis aanging, dus deed ik hetzelfde.
'REGINA,' schreeuwde Ruby. Met mijn keukenschort om liep ik de keuken uit. "Wat is er lieverd?"
If no one else will defend the world then I must