Ruby
Zonder dat Regina het merkte stopte ik het kistje in mijn zak. "Het spijt me Ruby. Als ik het verleden kon veranderen dan zou ik dat gedaan hebben." Ik knikte. 'Ik ga even naar mijn kamer.' mompelde ik terwijl ik de trap op liep. Eenmaal daar sloot ik de deur snel achter mij. Ik haalde het kistje uit mijn zak. Ik was benieuwd wat er in het doosje zat. Toen ik het opmerkzaam bekeek, bekroop mij een raar gevoel. Dit doosje zag er uit wat the Evil Queen altijd gebruikte. Het was er voor gemaakt om een hart te bewaren. Snel greep ik naar mijn borst, nee het was mijn hart niet. Mijn ogen werden groot, was het Graham's hart? Nee dat kon niet, Graham hield echt van mij. Of was het Regina die al deze gevoelens creëerde? Stelde onze liefde dus helemaal niks voor? 'Rustig Ruby,' mompelde ik. Er was nog niets bewezen, ik had het doosje nog niet eens geopend. Snel verstopte ik het doosje, ik moest opzoek naar de sleutel. Voorzichtig sloop ik de gang op. Ik hoorde dat Regina in de keuken bezig was, dit was mijn kans. Ik sloop haar kamer in en ging opzoek naar de sleutel. Ik snoof de geur van Regina's kamer op, voordat ik hier ging zoeken had ik aan het sleutelgat van het kistje geroken. Nu was het hopen dat de sleutel hier lag. De geur bracht mij naar de onderkant van Regina's bed. Met mijn vingers gleed ik langs de binnenrand. Al snel stootte ik iets hards aan. Ik trok het los en het was inderdaad een sleutel. Snel ging ik terug naar mijn kamer en draaide mijn deur op slot. Ik haalde het kistje tevoorschijn. 'Hier gaat ie dan,' mompelde ik. Ik stak de sleutel in het slot. Een zachte klik en het kistje sprong open. Dat gene waar ik bang voor was werd nu bevestigd. Er lag een rood kloppend hart op de bodem van het kistje. 'Regina is te ver gegaan,' fluisterde ik boos. Ik moest naar Graham toe, maar ik kon Regina nu niet onder ogen komen. Voorzichtig deed ik het raam open en klom naar beneden. Snel rende ik naar het politiebureau, met het kistje in mijn handen geklemd.
When you believe your dreams come true