• mensen je kent het wel pesten. ik van groep 1 tot met groep 8 gepest niet zoo een klein beetje ook. ik werd door de meiden verstoten
    - ik liep niet met de mode mee
    - ik was geen meisje meisje\
    -ik was lelijk en dik volgens hun
    daar pesten ze me mee. ik had ook 1 maar beste vriend. ik voelde me vaak alleen en huilde ook in mijn slaap. toen ik naar de eerste ging vond ik het moeilijk om vrienden te maken ik leefde in mijn eigen wereldtje waar alles vertrouwt was. ik was ook niet een meisje die met de mode mee loopt. ik was meer van de zwarte kant. uit eindelijk heb ik in de erste toch vrienden weten te maken !! ik was echt bang dat ze me weer gingen pesten !
    pesten is kansloos
    pesten is niet iets waar je trots op moet zijn
    pesten is heeft vaak meer gevolgen dan de pesters denken!!


    oke ik weet niet wie hier gepest word. of werd. maar in iedere geval ik wil mijn verhaal kwijt

    ook over een jongen bij mij in de klas hij is homo en supper lief aalleen hij word gepest maar vaak trek ik mijn bek open omdat ik weet het is niet leuk !!

    als je wil kan je zelf je verhaal wkijt over pesten een je mening ..

    dankje voor het lezen
    XXlouisa ;)


    Some angels have no wings.

    Wat Erg!.. Ik ben zelf ook gepest. onder andere ook een paar waar jij mee gepest bent. Maar die mensen zitten nu lekker op een andere school en heb ik daar geen last meer van!


    rise and fall of my pants

    Het is echt erg, dat pesten!
    Stop Ermee!


    rise and fall of my pants

    jep ik ben samen met mijn beste vriend ook naar een andere school gegaan. mijn band met hem is niet zoo maar een vriendschap maar een vriendschap die echt puur is
    als ik de pester steets tegen kom dan krijg ik rillingen en dan voel ik mee weer alleen het liefst slaa ik ze alleeen 1 voor 1 het ziekenhuis is. alleen dat doe ik niet ik gaa mij niet verlagen tot hun nivo


    Some angels have no wings.

    pesten kan meer schaden brengen dan mensen denken!!, mijn angst voor die mensen zal ook lang blijven. maar ik weet ik kan altijd met mijn beste vriend er over praten


    Some angels have no wings.

    Echt knap dat je opkomt voor die jongen in je klas <3


    Sweet dreams will come true.

    K werd in de eerste uitgescholden door een jongen die een jaar hoger zat.. en dit jaar is die blijven zitten en zit die bij mij in de klas :| Hij begon weer, maar nu is het opgelost door mijn mentor :)

    Pesten is echt niet leuk, maar bedenk altijd dat die gene het vaak zelf moeilijker heeft dan jij zelf..

    Ik ben vroeger zelf veel gepest. ;x

    Twee meiden hadden iedereen uit mijn jaar tegen me opgezet omdat ik geen meisjes-meisje was en ik van andere dingen hou.

    Echt idioot. 0-o''


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    alleen omdat die jongen homo is betekent het niet dat ie supper lief is. maar door het pesten woord ie snel agresssief. en het kwets hem ook dat zie ik

    pesten, is gewoon zwak en kan te veeel gevolgen hebben


    Some angels have no wings.

    awh..heb ik ook gehad.
    maar vanaf dat ik naar de middelbare school ging accepteerde ze me enzo.
    en maakte ze het niet zoveel uit wat ik wel of niet deed.
    gewoon een hele nieuwe start ^^ en het heeft echt wel geholpen ö


    From one side to another you're thrown by your fate.

    Pesten is echt stom. Ik kan het weten, ben al veel gepest geweest. Ik heb nog steeds best gesloten en heb ook niet zo veel vrienden (maar mijn vrienden die ik dan heb zijn wél voor het leven). Nog steeds als ik die kinders tegen kom krijg kijk ik weg. Achja, nu zouden ze niet meer moeten proberen om me te pesten. Het raakt me niet meer.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik heb ook een nieuwe start gemaakt.! op de hogere school ook al ging het moeilijk maar toch ben ik er gekomen!!


    Some angels have no wings.


    pesten, is gewoon zwak en kan te veeel gevolgen hebben


    Dat is waar.
    Door pesten :
    - Heb ik een laagzelfbeeld.
    - Ben ik altijd wantrouwig.
    - Ben ik gesloten.
    - Ben ik stil.
    - Ben ik verlegen.
    - Had ik nachtmerries.
    - Werd ik ziek :S


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dat is waar.

    Door pesten :

    - Heb ik een laagzelfbeeld.

    - Ben ik altijd wantrouwig.

    - Ben ik gesloten.

    - Ben ik stil.

    - Ben ik verlegen.

    - Had ik nachtmerries.

    - Werd ik ziek


    dat is echt erg, maar sommige mensen die geoest woorden kan het zoo hoog oplopen dat het voor hun geen zin meer om te leven heb !! je zelfbeeld gaat naar beneden, je voelt je alleeen en koud omdat ik het gevoel had gaf er iemand wel om mij?


    Some angels have no wings.

    ik werd gepest door mijn beste vriendinnen.. Alé het was meer plagen.ofzo..
    maar het deed me dus echt pijn.. ik heb kei veel gehuilt..
    Dat duurde zo ongeveer zo een jaar ..
    ik heb het hen vergeven en nu is alles weer ok.. en we zitten ook op andere scholen.. dus ja..


    Mensen die pesten zijn : 1 ofwel jaloers
    2 voelen zich beter dan de andere maar zijn het niet
    3. Zijn dom en weten niet beter
    4. mensen die dringend hulp nodig hebben omdat ze niet goed wijs zijn xD

    Weet je dat er nog gepest word bij volwassenen :O
    ik was kei geschokeert!!


    VIP - Very Important Penguin

    Erg voor je :'(
    ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, alleen is het bij mij pas in het 3de middelbaar pas gestopt. Als je gepest wordt en dan nog eens je mond durft open doen is het helemaal om zeep, dan lachen ze met je reactie. Ik denk dat pesters echt niet door hebben hoeveel ze mensen eigenlijk kwetsen. Nu gaat alles gelukkig goed met me, ik hoop met jou ook. Mensen lopen nu zelf achter me aan, echt een raar gevoel. Ik kan nu zelf beslissen wie er "bijhoort" of niet, echt een super raar gevoel. Het geeft een gevoel van macht en het is moeilijk om er niet aan toe te geven. Nu snap ik hoe moeilijk het is om niet te pesten, je zegt soms dingen waar je niet over nadenkt... en die kwetsen een persoon dan. Ik ga pesters zeker niet verdedigen want ze gaan soms heel ver, maar denk er ook even over na dat het soms niet zo hard bedoelt is.
    xX


    For once I want to be the car crash.