Graham
Ruby trok mij naar zich toe en knuffelde echter had ik geen gevoel. 'Wat erg,' Ruby probeerde me te troosten, maar het had geen effect. Het verhaal had zijn hoogtepunt niet bereikt. Ruby pakte me steeds strakker beet rondom mijn heup 'Ohh, sorry,' Ruby verslapte haar greep.
"Nadat ik Kazan en Delta had vermoord kwam er een derde gevangen. Ik durfde niet te kijken wie er nu werd binnen gebracht, maar het was iemand die ik toon nog niet kende, Charming. Hij heeft dagenlang vastgezeten in de kerker. Vraag niet hoe, maar op een dag zag ik het kistje met mijn hart op het bed liggen van Regina. Ik greep mijn kans en probeerde weg te komen. Charming was echter ook ontsnapt en wij kwamen elkaar tegen. Ik zei dat ik aan zijn kant stond en naar Snow moest. We gingen als vrienden uit elkaar. Ik had 2 bewakers tegen gehouden en mijn voorsprong verspilt op Regina. David was ontsnapt, maar ik werd teruggestopt in mijn kooi. "
"Leg hem daar maar neer op het bed. Ik ben nog een tijdje niet klaar met hem. Oja haal ook onze gast nog even." Geschrokken keek ik naar Regina. Was Charming toch niet weggekomen? De deur ging open en ik zag hoe een wachter binnenkwam met een ijzeren ketting in zijn hand met daaraan, Farischa!
"Dat is mijn verhaal." sloot ik af tegen Ruby. Wat er met mijn moeder was gebeurd kon ik nu niet vertellen. Niet nu we richting Regina gingen. Ik trok Ruby dicht tegen me aan en zoende haar volop op de mond om mijn gedachtes te kunnen kwijtraken.
[ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 2:01 ]
If no one else will defend the world then I must