• Semi Final 1 : 10 mei

    Armenia
    Austria
    Azerbaijan
    Bosnia & Herzegovina
    Croatia
    Cyprus
    Czech Republic
    Estonia
    Finland
    Greece
    Hungary
    Iceland
    Malta
    Moldova
    Montenegro
    Russia
    San Marino
    The Netherlands


    Semi Final 2: 12 mei

    Albania
    Australia
    Belarus
    Belgium
    Bulgaria
    Denmark
    F.Y.R. Macedonia
    Georgia
    Ireland
    Israel
    Latvia
    Lithuania
    Norway
    Poland
    Romania
    Serbia
    Slovenia
    Switzerland
    Ukraine


    Finals : 14 mei

    France
    Germany
    Italy
    Spain
    Sweden
    United Kingdom


    [/spoiler]




    De deelnemers: 43

    Albania
    Armenia
    Australia
    Austria
    Azerbaijan
    Belarus
    Belgium
    Bosnia & Herzegovina
    Bulgaria
    Croatia
    Cyprus
    Czech Republic
    Denmark
    Estonia
    F.Y.R. Macedonia
    Finland
    France
    Georgia
    Germany
    Greece
    Hungary
    Iceland
    Ireland
    Israel
    Italy
    Latvia
    Lithuania
    Malta
    Moldova
    Montenegro
    Norway
    Poland
    Romania
    Russia
    San Marino
    Serbia
    Slovenia
    Spain
    Sweden
    Switzerland
    The Netherlands
    Ukraine
    United Kingdom



    New voting system:


    Credendo Vides

    Jafar schreef:
    (...)

    HP is gewoon mijn alles. En Marvel past wel bij Heroes? Dus dat mag vast ook wel.

    Sowieso. Net als Golden Boy en Alcohol is Free.


    Weet je, in de tweede halve finale was er die ene man van Israel in het zwart met glitterhandschoenen en glittershirt en glitterlaarzen die iets zong over sterren, en letterlijk het enige wat ik de hele tijd kon denken was dat dat Sirius Black zou zijn als hij ooit meedeed. (krul) Marvel is zeker ook passend! Er waren wat deelnemers die er bijna uitzagen als superhelden, cape en al (zelfs al zijn capes natuurlijk een slecht idee voor superhelden, dat weet iedereen).

    Haha, Alcohol is free heb ik volgens mij ook in een afspeellijst, maar eigenlijk vind ik dat een erg irritant nummer. Het hoort wel absoluut bij het Songfestival. Het is een van die nummers die ook zonder act nog erg opvallen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nederland en België maken wel kans. Rusland ook maar die vind ik helemaal niks :( Als Nederland en België niet ver komen, hoop ik maar dat Handsome Hungary Boy maar wint. Of Ukraïne.. Ik vind het wel een mooi nummer, ik word alleen deprisief van..


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Maar natuurlijk. Want "ten point for the NetherlandsGryffindor"


    Gryffindor mag de tien punten hebben, want Nederland gaat natuurlijk voor de twaalf. Voor minder doen we het niet. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Weet je, in de tweede halve finale was er die ene man van Israel in het zwart met glitterhandschoenen en glittershirt en glitterlaarzen die iets zong over sterren, en letterlijk het enige wat ik de hele tijd kon denken was dat dat Sirius Black zou zijn als hij ooit meedeed. (krul) Marvel is zeker ook passend! Er waren wat deelnemers die er bijna uitzagen als superhelden, cape en al (zelfs al zijn capes natuurlijk een slecht idee voor superhelden, dat weet iedereen).

    Haha, Alcohol is free heb ik volgens mij ook in een afspeellijst, maar eigenlijk vind ik dat een erg irritant nummer. Het hoort wel absoluut bij het Songfestival. Het is een van die nummers die ook zonder act nog erg opvallen. :'D


    Capes zijn een slecht idee voor MENSELIJKE superhelden. Thor is mighty enough to wear one :Y)
    Omg, zo waar. Ik vond die act trouwens echt best geweldig, overal sterren, mooi nummer, glitterhandschoenen. Ik had er alleen maar eentje gedragen, niet twee.

    Ik vond Alcohol is free echt hilarisch. Hij heeft nog weken door het huis geklonken. Op van die random momenten waar je je mobiel pakt en hem opzet, gewoon omdat het kan.


    Happy Birthday my Potter!

    Square schreef:
    (...)

    Gryffindor mag de tien punten hebben, want Nederland gaat natuurlijk voor de twaalf. Voor minder doen we het niet. :Y)


    Stiekem is het hetzelfde: Nederlanders zijn leeuwen, Gryffindors zijn leeuwen... (A)


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Capes zijn een slecht idee voor MENSELIJKE superhelden. Thor is mighty enough to wear one :Y)
    Omg, zo waar. Ik vond die act trouwens echt best geweldig, overal sterren, mooi nummer, glitterhandschoenen. Ik had er alleen maar eentje gedragen, niet twee.

    Ik vond Alcohol is free echt hilarisch. Hij heeft nog weken door het huis geklonken. Op van die random momenten waar je je mobiel pakt en hem opzet, gewoon omdat het kan.


    Die glitterhandschoenen waren subtieler dan waarschijnlijk 50% van de kostuums en alsnog hebben mensen het het meest onthouden geloof ik haha.

    &Koza Mostra is gewoon leuk haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Heeft iemand toevallig een link om het via de UK te lijken? Graham Norton's commentaar lijkt mij leuker dan die van Jan Smit namelijk ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Heeft iemand toevallig een link om het via de UK te lijken? Graham Norton's commentaar lijkt mij leuker dan die van Jan Smit namelijk ;D


    :') Dat is zo begrijpelijk. En eigenlijk, die wil ik ook wel zien!

    Deze misschien?

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 19:36 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jafar schreef:
    (...)

    HP is gewoon mijn alles. En Marvel past wel bij Heroes? Dus dat mag vast ook wel.

    Sowieso. Net als Golden Boy en Alcohol is Free.



    Golden boy :9~:9~:9~


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Excited!!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nou, lijkt erop dat ik vanavond de finale ga kijken, dus ik kom jullie joinen als jullie dat niet erg vinden.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Nou, lijkt erop dat ik vanavond de finale ga kijken, dus ik kom jullie joinen als jullie dat niet erg vinden.


    Jaaaa


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Spannend!*O*


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Nou, lijkt erop dat ik vanavond de finale ga kijken, dus ik kom jullie joinen als jullie dat niet erg vinden.


    Jaaa, join us!!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Nou, lijkt erop dat ik vanavond de finale ga kijken, dus ik kom jullie joinen als jullie dat niet erg vinden.


    Obi wan Kenobi is joining us at the dark side! (cool)


    Credendo Vides