Toda schreef:
En ik hoop dat Rusland niet weer als vorig jaar behandeld wordt. :'D Ik vond dat een vrij OK nummer en toen kwamen alle landen die Rusland niet mochten en waren ze toch nog tweedes, haha. Je kan veel zeggen over Rusland, maar ze schrijven catchy nummers. :'D
Ik vond het super hypocriet. Je als land zo opstellen en dan vervolgens met zo'n nummer aankomen zetten. Ja, die artiest kan er niks aan doen, maar het wordt allemaal echt wel gecontroleerd en gestuurd door Putin hoor. Daar ben ik vrij zeker van en die verdiende de winst echt niet. Het was lullig voor de zangeres, maar ik vond het terecht. Ik ben blij dat Heroes heeft gewonnen vorig jaar. En ik vond Rusland ook zwaar tegenvallen dit jaar tbh. I mean, "Thunder and lightning, it's getting exciting"? Ik had meer verwacht. Bovendien is dat hele scherm gebeuren gewoon gejat van Herroes. Ik ben meer voor landen die met iets nieuws aankomen zetten. En ja, hij klom op dat scherm, maar dat is niet heel moeilijk tegenwoordig. De gemiddelde Disney musical doet dat elke voorstelling weer (Mary Poppins, Tarzan, Little Mermaid).
Maar dat is volledig mijn mening. Op zich heeft Rusland geen slechte inzending, maar ik hoop dat ze niet winnen, want er zijn betere originelere inzendingen in mijn ogen.
Happy Birthday my Potter!