• Semi Final 1 : 10 mei

    Armenia
    Austria
    Azerbaijan
    Bosnia & Herzegovina
    Croatia
    Cyprus
    Czech Republic
    Estonia
    Finland
    Greece
    Hungary
    Iceland
    Malta
    Moldova
    Montenegro
    Russia
    San Marino
    The Netherlands


    Semi Final 2: 12 mei

    Albania
    Australia
    Belarus
    Belgium
    Bulgaria
    Denmark
    F.Y.R. Macedonia
    Georgia
    Ireland
    Israel
    Latvia
    Lithuania
    Norway
    Poland
    Romania
    Serbia
    Slovenia
    Switzerland
    Ukraine


    Finals : 14 mei

    France
    Germany
    Italy
    Spain
    Sweden
    United Kingdom


    [/spoiler]




    De deelnemers: 43

    Albania
    Armenia
    Australia
    Austria
    Azerbaijan
    Belarus
    Belgium
    Bosnia & Herzegovina
    Bulgaria
    Croatia
    Cyprus
    Czech Republic
    Denmark
    Estonia
    F.Y.R. Macedonia
    Finland
    France
    Georgia
    Germany
    Greece
    Hungary
    Iceland
    Ireland
    Israel
    Italy
    Latvia
    Lithuania
    Malta
    Moldova
    Montenegro
    Norway
    Poland
    Romania
    Russia
    San Marino
    Serbia
    Slovenia
    Spain
    Sweden
    Switzerland
    The Netherlands
    Ukraine
    United Kingdom



    New voting system:


    Credendo Vides

    Starkbucks schreef:
    Ik ben een beetje op Youtube aan het peilen nu. Het valt me op dat België vaak net onder 30 zit en NL rond de 25. Laten we hopen dat de mensen die niet op Youtube zitten heel wat meer van ons houden :Y)

    Nuja, ik zag ook filmpjes van twee maanden geleden en daar had Nederland zich nog niet eens gekwalificeerd voor de finale, dus ik denk sowieso dat je beter naar de geupdate filmpjes kan kijken, ook omdat Douwe pas in de laatste week vet veel media aandacht heeft gekregen (geen idee hoe dat met Laura zit). En Laura is ook al gekwalificeerd voor de finale, dus ze zitten allebei sowieso op nummer 26 of hoger ^^

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 14:51 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Flabbergasted schreef:
    (...)
    Nuja, ik zag ook filmpjes van twee maanden geleden en daar had Nederland zich nog niet eens gekwalificeerd voor de finale, dus ik denk sowieso dat je beter naar de geupdate filmpjes kan kijken, ook omdat Douwe pas in de laatste week vet veel media aandacht heeft gekregen (geen idee hoe dat met Douwe zit dus). En Laura is ook al gekwalificeerd voor de finale, dus ze zitten allebei sowieso op nummer 26 of hoger ^^


    Ik ben een beetje alles door elkaar aan het kijken haha. Misschien is het inderdaad beter alleen recente filmpjes te kijken, maar ik weet niet echt of het zo superveel uitmaakt.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat onder 30 en wat 25? :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Frankrijk komt wel echt heel hoog steeds btw. Op zich zou ik daar ook wel vrede mee kunnen hebben. Wat me wel opvalt is dat Oekraïne wel vaker 10-15 zit. Dat vind ik niet helemaal kloppen haha. Er zijn betere nummers.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Herinneren jullie je deze nog?

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 15:08 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Herinneren jullie je deze nog?


    Ik was er letterlijk daarnet nog naar aan het luisteren! Een prachtig nummer! Heb het leren kennen door mijn ma die zei dat het één van haar favoriete nummers was. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ah, deze topics gaan zo snel dat ik er nauwelijks iets van meekrijg. Ik heb wel zin in vanavond. Ben erg benieuwd. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Toda schreef:
    (...)

    Ik was er letterlijk daarnet nog naar aan het luisteren! Een prachtig nummer! Heb het leren kennen door mijn ma die zei dat het één van haar favoriete nummers was. (:


    Het is inderdaad een mooi nummer, maar wat een extreem ongemakkelijke introductie, wow. Die man klinkt alsof hij er eigenlijk niet wil zijn. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mt.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    Ah, deze topics gaan zo snel dat ik er nauwelijks iets van meekrijg. Ik heb wel zin in vanavond. Ben erg benieuwd. :9~

    Precies dit, haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Eurovision game


    Your make-up is terrible

    wat uur is dat eigenlijk vanavond?
    Edit: welk uur, mijn excuses. :Y) Ik sta nog in facebook modus.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 16:36 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ben ik trouwens de enige die vind dat die van Rusland precies Just Dance aan het spelen is van 1:30 tot 1:40?
    Hierzie

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 16:38 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Flazeda schreef:
    Eurovision game


    Haha, lijkt me leuk!


    I wanna be a wizard!