Jafar schreef:
(...)
Ik heb het echt uitgeproest om die tekst. Ik vond het alles behalve overtuigend. Mijn eerste gedachte was: als hij zo gaat rondvliegen in de bliksem, wordt hij sowieso geraakt en is hij dood. En hij heeft de hele tijd een showlach op zijn gezicht die door de intensere gezichtsuitdrukking die hij volgens mij probeert aan te houden heen drukt. Zo'n neppe lach weet je wel. Daarnaast is het de muziek en show die voornamelijk de dynamiek in het nummer aanbrengt. Als je op zijn stem gaat letten, dan zit er niet veel dynamiek/diepgang in, terwijl hij op hele korte momenten laat zien dat hij dat wél kan. Het had veel mooier geweest als ze hem de ruimte hadden geboden met het gevoel te zingen waarmee hij die ene "you're my only one" doet in het iets rustigere stukje. Dat is het enige moment dat hij mij even overtuigde.
Nu ik erop let zingt hij over het hele lied inderdaad niet zo krachtig. Ik ben even op zoek gegaan naar live versies met minder show (wat overigens moeilijk te vinden is. :'D) en hij kan het écht wel. Hoewel ik ons lied (België) origineler vind dan dat van Rusland (ik vind het een vrij typisch Eurosonglied), vind ik het hem wel meer verdienen dan Laura. Hij heeft echt een goede stem die er misschien niet altijd door komt, maar zo vind ik bij ons dan weer dat het lied echt niet bij d'r stem past.
Ik had er trouwens alles voor gegeven Sellah Sue (die het lied van België geschreven heeft) naar Zweden te sturen. Dat zou veel beter geweest zijn.
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried