Regina
We waren aangekomen bij het gemeentehuis. De menigte was al vrij snel stil en Ruby deed het woord. 'Welkom allemaal,' een kuch onderbrak Ruby's verhaal. 'Ik als hulpsheriff moet jullie meedelen dat er enkele mensen in Storybrooke getroffen zijn door een ernstige besmettelijke ziekte.' Verbaast keek ik Ruby aan. Wat was ze nou onzin aan het praten? 'Deze personen worden nu behandelt, maar we moeten alle inwoners controleren of ze verschijnselen hebben. Daarom gaan we ieder één voor één controleren. Zo garanderen wij de gezondheid van iedere bewoner.' Ruby was veel te snel klaar met haar praatje. Graham zou allang terug moeten zijn. Ongeduldig keek ik om me heen. Zou Ruby de menigte bezig kunnen houden?
Graham
Ik kwam binnen en zag Gold achter de toonbank staan 'Aah meneer Graham, wat een genoegen,' er verscheen een glimlach op het gezicht van Gold. 'Wat komt u hier doen?' Ik keek een beetje de winkel rond. In één van de etalages zag ik een haak liggen, die had ik nodig om een hart eruit te kunnen rukken. "het klinkt wat raar, maar..." ik moest niet het echte plan vertellen. "ik wil over iemands hart kunnen beschikken. Kan jij ervoor zorgen dat ik dat bij mensen kan doen?" Toen Gold even niet keek greep ik de haak. Nu nog iets van een drankje en ik zou hier weg kunnen. Ik begon nog niet over de deal, daar zou hij zelf mee moeten aankomen. "Moet jij niet trouwens naar het gemeentehuis?" vroeg ik verbaast.
[ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 22:46 ]
If no one else will defend the world then I must