Graham
"Doe dit er maar op." ik draaide me om en zag Lisa met was ijs in haar hand staan. Een dank je kon ik er nu niet uitbrengen dus het bleef bij een zwakke glimlach. "het komt wel goed met Ruby." Lis probeerde me gerust te stellen, maar ze begreep niet de gevoelens die door me heen gingen. Voor de tweede keer vandaag was er iets met haar gebeurd. Met mij in haar leven had ze alleen maar ongeluk. Nu ze Regina had kon die haar echt beschermen met magie. Ik? Ik kon met een pistool op iemand richtte, maar weten dat het niks zou uithalen.
Ik hoorde een kuch achter me en draaide me om. 'Goedemiddag mensen, ik moet u mededelen dat Ruby Lucas helaas is overleden. Nee grapje,' Het was maar goed dat hij zo snel grapje zei. Ik hoorde Regina al kreunen. Ze was overeind geschoten en hield een vuurbal in haar hand, maar ging al snel liggen. Dr. Whale keek ons nu serieus aan. 'Maar goed mevrouw Lucas ligt momenteel in een coma. Lichamelijk is ze oke, maar we meten erg veel hersenactiviteit wat duidt op stress. Ze heeft dus veel rust nodig, dan zal ze vanzelf ontwaken.' Er was een korte pauze. 'We hebben haar bloed getest, en haar bloedwaarden wijken enorm af. Er zit vreemd genoeg veel dierlijke cellen in. Graag zou ik wat testen op haar uitvoeren, wat hier de oorzaak van is.' Met een rotgang stormde ik richting Whale en duwde hem tegen de muur. "Als jij met je onderzoekjes dan ook maar met één vinger aan Ruby zit." Met mijn ene arm duwde ik hem tegen de muur, terwijl ik met de andere tegen zijn keel aanduwde. "Je blijft met je potten van Ruby af! Begrepen?!" ik liet Whale los en keek de groep één voor één. Ik kuchte even om de stilte te verbreken. "ik euh.. ga koffie halen."
[ bericht aangepast op 16 mei 2016 - 19:19 ]
If no one else will defend the world then I must