Ruby
Ik voelde twee armen om mij heen geslagen worden, waarop ik mij omdraaide en de zoen beantwoorde. "Dus wat is nu het plan, Alpha?" Ik straalde toen hij deze woorden zei. Hieruit kon ik op maken dat hij niet geschrokken was van mijn wolfgedaante, maar het juist geaccepteerd had. Ik merkte dat Regina weggelopen was, maar ik had geen zin om er achteraan te gaan. Zij was hier de oudste en zou dus ook de verstandigste moeten zijn. Toch knaagde er iets in mij, zou ze jaloers zijn op mij en Graham? Ik wilde niet dat onze band daardoor slechter werd. Ik had haar juist nodig. Nu Graham mij de leiding gaf werd ik een beetje onzeker. Niemand gaf mij ooit de leiding. Ik had dan ook geen idee wat we zouden kunnen doen om Jos te vinden en te verslaan. 'Misschien kunnen we,' begon ik. 'Alle inwoners van storybrooke verzamelen op één plek en daar elk hart controleren?' in mijn hoofd klonk het mooier dan toen ik het uitgesproken had. 'Nee vergeet het, daarvoor zijn we Regina nodig. En niemand wil vast z'n hart laten controleren door Regina.' Ik zuchtte, waarom was dit zo moeilijk?
When you believe your dreams come true